RoTTi Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Så et program på tv her i sted der de snakket om at noen piloter var trippel-ace og greier. Luere bare på hva det betyr? Har lagt merke til at det har noe med flyging og det og skyte ned mange fiender. Mange som har ACE i nicket på bf og.. Rimelig offtopic for forumet men men..
osmoen Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 A flying ace or fighter ace is a military aviator credited with shooting down five or more enemy aircraft. "Triple ace" er sikkert at han har skutt ned 15 eller noe slikt :O)
RoTTi Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 hehe, ok.. det var noe sånt eg trodde.. ace = kotet ess (tror det var der ordet og det kommer fra)
Elendil Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 God, expert, flink osv. Skyter en spiller alle motstanderen i samme runde så mener jeg at det blir kalt ACE. Litt av det samme med å skyte ned mange fiender som du snakka om. Skyt meg vis jeg tar feil.
............... Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 (endret) God, expert, flink osv. Skyter en spiller alle motstanderen i samme runde så mener jeg at det blir kalt ACE. Litt av det samme med å skyte ned mange fiender som du snakka om. Skyt meg vis jeg tar feil. 7316335[/snapback] Jeg spiller ikke bf, men i cs er ace når du selv tar alle mostanderene i en runde, altså skyter og dreper alle Endret 19. november 2006 av karlsn
Elendil Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Jepp det var det jeg mente, må inrømme at setningen var dårlig formulert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå