-Mr.T- Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Halo 2 var det vel snakk om skulle komme ekslusivt for Vista.
zeox Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Det stemmer. Det slippes samtidig med Vista, og vil kun virke der.
Nastro Azzurro Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 hvis det kommer, så er det nok lenge etter at GOW bølgen har lagt seg for lengst....
Hr. Jenssen Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 (endret) So? MÅ alt være splitter nytt da? Kan man ikke spille spill som ikke er "på bølgen"? Jeg ventet trofast til både GTA3, Vice City og San Andreas kom til PC, jeg. Hadde ingen problemer. Gleder meg like mye til Halo 2 og Resident Evil 4 kommer til PC innen noen måneder. Endret 19. november 2006 av Hr. Jenssen
Zappy Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Jeg stiller gjerne opp på en test, mot hvilken som helst spiller, i et PC-spill som har støtte for gamepad, jeg med gamepad, du med mus og tastatur, 1 on 1. 7306798[/snapback] Kanskje du har eksepsjonelle skills med gamepad, men de filmene jeg har sett av GoW der de bruker gamepad er patetisk. Virkelig dårlig opplegg. Du mener altså at gamepad kan likestilles med mus og tastatur? Er det fysisk mulig? Hvordan aimer man fort og nøyaktig med en stikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå