Gå til innhold

Noen som vet om noen bra Webhotel leverandører?

cmi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette må jo støtte .htm og .php iaff ellers vil ikke ting fungere.

Noen om vet om noen?? er ute etter et sted med litt plass...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

One.com er meget professjonelle. MYE for pengene, og det eneste minuset ever er at php kjører i safe mode. Dette er forresten bare bra, hvis ikke du skal kjøre noen schvære portaler osv.

Web10 er jeg misfornøyd med: mye nedetid og kjeisamt oppsett på kontrollpanel og mysql-oppsett.

Skrevet
One.com er meget professjonelle. MYE for pengene, og det eneste minuset ever er at php kjører i safe mode. Dette er forresten bare bra, hvis ikke du skal kjøre noen schvære portaler osv.

Web10 er jeg misfornøyd med: mye nedetid og kjeisamt oppsett på kontrollpanel og mysql-oppsett.

7303690[/snapback]

Jajøss, Safe_mode er så bra at det fjernes i PHP6, og PHP dev anbefaler å slå det av.

safe_mode er stort sett for de webhotellene som ikke gidder/kan konfigurere serveren skikkelig, slik at apache får tilgang til mer enn det skal.

Kan jo bare se her, hva Nazgul skrev i en tråd i PHP-kategorien.

Det der er feil. Du kan endre filer, det er slette som er problemet.

For å endre kan du gi php tilgang ved f.eks. å sette chmod 0775, i de fleste tilfeller.

Dette avhenger dog litt av server-oppsettet, som så mye annet.

safe_mode er noe drit, og jeg er egentlig overrasket over at det klarte seg inn i PHP5. Et problem blir dog at når PHP6 kommer, så vil mange webhotell vegre seg for å oppdatere fordi de nå faktisk må sikre serveren på en ordentlig måte, ikke bare sette et irriterende flag.

Skrevet
Nei, har du sett. En egen kategori 'a gitt!

Rapporterte tråden for deg. I mellomtida kan jeg jo anbefale DCVhost.no. Bra servere hittil, bra kontrollpanel som snart også kommer i ny versjon, støtte for flere domener på ett og samme webhotell og en del mer.

7304639[/snapback]

Faan og sur a! Jeg er en skjelden gang i året innom denne delen (er omtrent bare i foto avdelings) så søker jeg med "Min assistent" og finner ikkeno...

Men beklager da... driter i hele greia. På denne delen av forumet er det ikke mye hyggelig folk, men som altid med untak. Holder meg til Foto delen her etter og finner andre diskusjons forum til denne slags ting

Skrevet (endret)
I mellomtida kan jeg jo anbefale DCVhost.no. Bra servere hittil, bra kontrollpanel som snart også kommer i ny versjon, støtte for flere domener på ett og samme webhotell og en del mer.

7304639[/snapback]

Helt enig! Anbefaler DCVhost.no. :love:

Ps: Du vet ikke når de kommer med ny versjon av kontrollpanelet?

EDIT:

Skal prøve å få denne versjonen ferdig innen 4-5 uker.
Endret av phex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...