sattar Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 jeg har lastet moden, men probleme er at når jeg dobbel klikk på den så kommer det en svart ting også forsviner det med engang , det er en som ligner lit på en melding. kan noen hjelpe meg TAKK
TSP Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Har du kjøpt spillet? Jeg mener å minnes at du hadde lastet det ned og om det er tilfelle er vi ikke interesserte i å hjelpe deg med dette. Denne feilen kan nemlig komme som en følge av at det er en ulovlig nedlastet versjon. Og hvis du kun har lastet ned modden og ikke lagt den inn noe sted kan du heller ikke vente deg at det virker... Fortell oss litt mer om hva du har gjort og om det er snakk om en lolvlig kjøpt versjon.
sattar Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 (endret) nei har ikke kjøpt spille jeg trodde denne moden har med demoen og gjøre , men skal kjøpe spille denne tirsdagen ! Endret 17. november 2006 av sattar
TSP Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) Modden virker ikke på demoen Endret 17. november 2006 av The Strategy-player
sattar Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 oi jeg trodde bare hehe . men TAKK for hjelpen
sattar Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 her du e-mail . som jeg kunne få ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå