Gå til innhold

Winter-een-mas feiring! 25-31 januar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en forkynnelses post for høytiden Winter-een-mas som skal feires i slutten av januar. Hele Januar måned er forsåvidt Winter-een-mas tiden, akkurat som julen har sin tid i desember. Noen som skal feire? Hvordan skal du feire?

Har du ikke hørt om Winter-een-mas må du for guds skyld trykke på linken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, flere Ctrl-Alt-Del fans her ser jeg.

I fjor på Winter-een-mas-tiden hadde jeg ikke lest Ctrl-Alt-Del så mye, så jeg visste ikke om den, men i år må man kanskje feire :p

Kanskje det hadde vært en god tid å spille igjennom noen av spillene jeg har lagt på hylla før jeg rundet dem.

Skrevet
Ser frem til den tiden, ja :D Det sleivsparket rettet mot markedsføringshysteriet og det økte fokuset på materielle verdier rundt julehøytiden var ganske enkelt genialt utført.

7308497[/snapback]

Dette er helt klart den riktige holdningen, her i gården skal winter-een-mas feires med perm å masse spilling av fps og andre action spill! dette kommer til å bli knall bra!

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå er forsåvidt Winter-een-mas sesongen igang! Jeg ønsker alle gamere på forumet en gledelig forberedelse til Winter-een-mas feiringen. Håper at dette blir en høytid som vil forene alle gamere. Dette er en tid vi bør reflektere over likhetene, og ikke forskjellene (sleivspark til fanboys).

Skrevet

Vel, i år har jeg Septeret, som jeg vant ifjor, hos en venns Winter-een-mas feiring.

Siden jeg nå har Septeret (som forsåvidt er et plastpinne med en slaktet kontroll på enden, vi har enda ikke fått det gullfarget) er det min tur til å holde feiringen.

I år blir det X antall dager LAN hos meg, hvor vi skal ha konkurranser i forskjellige spill, konsoller og leker.

Hittils på listen:

- WoW-levling-race.

- WoW-naken-gnom-race.

- Magic the Gathering turneringer:

- Draft.

- Drikke-draft med Unhinged-boostere.

- Lag-et-deck-på-1-minutt-turnering.

- Diverse Wii-turneringer (Wii-sports, Rayman, etc)

- Tekkenturneringer.

- Soul Calibur-turneringer.

Jeg er fortsatt åpen for forslag, hvis noen har noen. :)

Happy Winter-een-mas everyone!

Skrevet
Nå er forsåvidt Winter-een-mas sesongen igang! Jeg ønsker alle gamere på forumet en gledelig forberedelse til Winter-een-mas feiringen. Håper at dette blir en høytid som vil forene alle gamere. Dette er en tid vi bør reflektere over likhetene, og ikke forskjellene (sleivspark til fanboys).

7650680[/snapback]

Angående dette så er vi alle så sløve i min vennegjeng at vi tar det når det passer, bare det er rundt riktig tid.

Jeg har Septeret, jeg bestemmer.

Skrevet

WooHoo, Happy Winter-Een-Mas!

I år har jeg forberedt meg litt, og gått til innkjøp av noen spill.

Skal spille:

Neverwinter Nights 2

NWN1 Module: A Dance of Rogues - Part 2

Star Wars: Knights of the Old Republic

Fallout 1 & 2

Just Cause

Zelda: Twilight Princess

Vampire: The Masquerade – Redemption

Vampire: The Masquerade – Bloodlines

Tropico

Vet ikke om jeg klarer å presse inn alle de på en uke da, så kan hende det blir forlenget feiring :D

Jeg har Septeret, jeg bestemmer.

Pic plz!

Skrevet
Nå er forsåvidt Winter-een-mas sesongen igang!

7650680[/snapback]

på sida du linker til står det at wii-enter-xmas var siste uka i året da. så du er nok litt sein.

7650780[/snapback]

"Utdrag fra link hos trådstarter"

When exactly is Winter-een-mas?

Winter-een-mas lasts for a whole week, which is always the very last week in January, the 25th through the 31st. The entire month of January constitutes the Winter-een-mas season, very similar to the "christmas season", where people begin to gear up for the holiday, and get into the spirit of things.

Måtte bare.

Skrevet
Vel, i år har jeg Septeret, som jeg vant ifjor, hos en venns Winter-een-mas feiring.

Siden jeg nå har Septeret (som forsåvidt er et plastpinne med en slaktet kontroll på enden, vi har enda ikke fått det gullfarget) er det min tur til å holde feiringen.

I år blir det X antall dager LAN hos meg, hvor vi skal ha konkurranser i forskjellige spill, konsoller og leker.

Hittils på listen:

- WoW-levling-race.

- WoW-naken-gnom-race.

- Magic the Gathering turneringer:

- Draft.

- Drikke-draft med Unhinged-boostere.

- Lag-et-deck-på-1-minutt-turnering.

- Diverse Wii-turneringer (Wii-sports, Rayman, etc)

- Tekkenturneringer.

- Soul Calibur-turneringer.

Jeg er fortsatt åpen for forslag, hvis noen har noen. :)

Happy Winter-een-mas everyone!

7651507[/snapback]

Genial feiring. Skulle ønske jeg hadde en slik tradisjon, jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...