PeserN Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Dette er en forkynnelses post for høytiden Winter-een-mas som skal feires i slutten av januar. Hele Januar måned er forsåvidt Winter-een-mas tiden, akkurat som julen har sin tid i desember. Noen som skal feire? Hvordan skal du feire? Har du ikke hørt om Winter-een-mas må du for guds skyld trykke på linken!
Walts Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 hmm, aldri hørt om det her.. men jeg feirer vel det hele året ved å spille grusomt mye
fffuuu manchu Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hehe, flere Ctrl-Alt-Del fans her ser jeg. I fjor på Winter-een-mas-tiden hadde jeg ikke lest Ctrl-Alt-Del så mye, så jeg visste ikke om den, men i år må man kanskje feire Kanskje det hadde vært en god tid å spille igjennom noen av spillene jeg har lagt på hylla før jeg rundet dem.
Firvulag Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 får vel finne på noe lurt ja:P kanskje runde noen av spilla jeg harXD
Smooth Ceiling Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Ser frem til den tiden, ja Det sleivsparket rettet mot markedsføringshysteriet og det økte fokuset på materielle verdier rundt julehøytiden var ganske enkelt genialt utført.
PeserN Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 Ser frem til den tiden, ja Det sleivsparket rettet mot markedsføringshysteriet og det økte fokuset på materielle verdier rundt julehøytiden var ganske enkelt genialt utført. 7308497[/snapback] Dette er helt klart den riktige holdningen, her i gården skal winter-een-mas feires med perm å masse spilling av fps og andre action spill! dette kommer til å bli knall bra!
PeserN Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Nå er forsåvidt Winter-een-mas sesongen igang! Jeg ønsker alle gamere på forumet en gledelig forberedelse til Winter-een-mas feiringen. Håper at dette blir en høytid som vil forene alle gamere. Dette er en tid vi bør reflektere over likhetene, og ikke forskjellene (sleivspark til fanboys).
-sparks- Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Nå er forsåvidt Winter-een-mas sesongen igang! 7650680[/snapback] på sida du linker til står det at wii-enter-xmas var siste uka i året da. så du er nok litt sein.
LuggagE Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Vel, i år har jeg Septeret, som jeg vant ifjor, hos en venns Winter-een-mas feiring. Siden jeg nå har Septeret (som forsåvidt er et plastpinne med en slaktet kontroll på enden, vi har enda ikke fått det gullfarget) er det min tur til å holde feiringen. I år blir det X antall dager LAN hos meg, hvor vi skal ha konkurranser i forskjellige spill, konsoller og leker. Hittils på listen: - WoW-levling-race. - WoW-naken-gnom-race. - Magic the Gathering turneringer: - Draft. - Drikke-draft med Unhinged-boostere. - Lag-et-deck-på-1-minutt-turnering. - Diverse Wii-turneringer (Wii-sports, Rayman, etc) - Tekkenturneringer. - Soul Calibur-turneringer. Jeg er fortsatt åpen for forslag, hvis noen har noen. Happy Winter-een-mas everyone!
LuggagE Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Nå er forsåvidt Winter-een-mas sesongen igang! Jeg ønsker alle gamere på forumet en gledelig forberedelse til Winter-een-mas feiringen. Håper at dette blir en høytid som vil forene alle gamere. Dette er en tid vi bør reflektere over likhetene, og ikke forskjellene (sleivspark til fanboys). 7650680[/snapback] Angående dette så er vi alle så sløve i min vennegjeng at vi tar det når det passer, bare det er rundt riktig tid. Jeg har Septeret, jeg bestemmer.
fffuuu manchu Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 WooHoo, Happy Winter-Een-Mas! I år har jeg forberedt meg litt, og gått til innkjøp av noen spill. Skal spille: Neverwinter Nights 2 NWN1 Module: A Dance of Rogues - Part 2 Star Wars: Knights of the Old Republic Fallout 1 & 2 Just Cause Zelda: Twilight Princess Vampire: The Masquerade – Redemption Vampire: The Masquerade – Bloodlines Tropico Vet ikke om jeg klarer å presse inn alle de på en uke da, så kan hende det blir forlenget feiring Jeg har Septeret, jeg bestemmer. Pic plz!
glx-rider Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Nå er forsåvidt Winter-een-mas sesongen igang! 7650680[/snapback] på sida du linker til står det at wii-enter-xmas var siste uka i året da. så du er nok litt sein. 7650780[/snapback] "Utdrag fra link hos trådstarter" When exactly is Winter-een-mas? Winter-een-mas lasts for a whole week, which is always the very last week in January, the 25th through the 31st. The entire month of January constitutes the Winter-een-mas season, very similar to the "christmas season", where people begin to gear up for the holiday, and get into the spirit of things. Måtte bare.
Pug Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Genialt Har ferie i en uke fra 26. januar, så da skal det nok feires
fffuuu manchu Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Hvordan uttaler man feiringen? 7663475[/snapback] Winter-Een-Mas uttales rett fram. Winter-[hallow]Een-[christ]Mas
Togo Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Vel, i år har jeg Septeret, som jeg vant ifjor, hos en venns Winter-een-mas feiring. Siden jeg nå har Septeret (som forsåvidt er et plastpinne med en slaktet kontroll på enden, vi har enda ikke fått det gullfarget) er det min tur til å holde feiringen. I år blir det X antall dager LAN hos meg, hvor vi skal ha konkurranser i forskjellige spill, konsoller og leker. Hittils på listen: - WoW-levling-race. - WoW-naken-gnom-race. - Magic the Gathering turneringer: - Draft. - Drikke-draft med Unhinged-boostere. - Lag-et-deck-på-1-minutt-turnering. - Diverse Wii-turneringer (Wii-sports, Rayman, etc) - Tekkenturneringer. - Soul Calibur-turneringer. Jeg er fortsatt åpen for forslag, hvis noen har noen. Happy Winter-een-mas everyone! 7651507[/snapback] Genial feiring. Skulle ønske jeg hadde en slik tradisjon, jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå