Pc Lynet Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 (endret) Kjøpte meg Morrowind GOTY edition på Elkjøp i kveld. Skal spille Morrowind til jeg får spart til skjermkort til Oblivion som jeg også fikk i dag. Jeg var nå en time inni spillet. Hadde valgt Imperial og svart på spørsmål. Jeg ble assasin. Jeg var ferdig med registrering hadde også stjelt alt i huset Tok meg en svømmetur. Så tror jeg at jeg drukna. Jeg kom til overflaten av vannet. Der var det noen som slo meg? Er det fordi jeg stjelte alt i registrerings huset? Det endet med at jeg døde. Da fikk jeg opp menyen der stod det load. Jeg trykte load men hadde ingen save. Så jeg lurer på hva kan jeg gjøre for å forhindre at dette skjer når jeg starter på nytt i morgen? Antar at jeg må large spillet. Hvem drepte meg i vannet? Har Morrowind med alle ekspansioner installert Endret 16. november 2006 av Pc Lynet
MiSP Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Slaktefisk, eller Slaughterfish som de heter i spillet. Ikke legg ut på svømmetur, og du vil klare deg.
John1989 Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 (endret) Ikke kom i nærheten av vann på det spillet. Alle vanndyr er SINNSYKT aggressive. Det kan fikses med en mod som heter passive wildlife. Men slaughterfish'ene er ikke det verste. Du vil nok møte noe som kalles cliff racers etter en stund, og disse er like irriterende, eller mer. Endret 16. november 2006 av Joachim_GH
Pc Lynet Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 Tusen Takk for tipsa. Ikke'no mer svømming her nei
Shicca Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) Tusen Takk for tipsa. Ikke'no mer svømming her nei 7300675[/snapback] Du må nå bare svømme, bare vær klar over at du kan drepe de fiske som vil drepe deg EDIT: Vil bare legge til et svar til, Ikke kom i nærheten av vann på det spillet. Alle vanndyr er SINNSYKT aggressive. Det kan fikses med en mod som heter passive wildlife. Men slaughterfish'ene er ikke det verste. Du vil nok møte noe som kalles cliff racers etter en stund, og disse er like irriterende, eller mer. De fiskene er ikke *så* barske. Du tar de lett på lv. 1. Må ikke skremme 'n Endret 17. november 2006 av Shicca
Pc Lynet Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 Hei tror jeg har funnet ut hva som skjedde. Mener å ha lest et sted at en leiemorder dreper deg etter at du har installert Bloodmoon? Og sovi ute i naturen eller i mitt tilfelle drukne. Mener at jeg så knyttnever på skjermen.
MiSP Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) Tribunal. Hvis du ikke så noen leiemordere, så tror jeg ikke at du ble drept av en. De er ikke annerledes enn andre fiender. Endret 17. november 2006 av MiSP
Pc Lynet Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 (endret) Var noe som svømte bak meg to ca 3 sek før jeg var død. Fikk også noe armor oppgradering eller no Endret 17. november 2006 av Pc Lynet
Loerand Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) En Dreugh kanskje? MiSP: Har installert full pakke nå, med både Tribunal og Bloodmoon. Når kommer de assassin-folka? De kom ikke første gang jeg la meg til å sove serru. Endret 17. november 2006 av Loerand
John1989 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 De kommer litt random. Men de kommer. Ofte når du har lite liv og skal sove for å heale deg...
MiSP Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) De kommer når du er ute i naturen og sover. Endret 17. november 2006 av MiSP
Tokse Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 (endret) En Dreugh kanskje? MiSP: Har installert full pakke nå, med både Tribunal og Bloodmoon. Når kommer de assassin-folka? De kom ikke første gang jeg la meg til å sove serru. 7304025[/snapback] Trodde ikke det kom dreugh før litt opp i level men.. level 5 eller noe sånt. Men det kan jo hende det bare var i mitt spill. De er røde, har "krabbeklør" (kanskje det var det som så ut som knyttnever) og noe tentakkelgreier Endret 27. november 2006 av Tor79
Loerand Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 En Dreugh kanskje? MiSP: Har installert full pakke nå, med både Tribunal og Bloodmoon. Når kommer de assassin-folka? De kom ikke første gang jeg la meg til å sove serru. 7304025[/snapback] Trodde ikke det kom dreugh før litt opp i level men.. level 5 eller noe sånt. Men det kan jo hende det bare var i mitt spill. De er røde, har "krabbeklør" (kanskje det var det som så ut som knyttnever) og noe tentakkelgreier 7366590[/snapback] Dreugh!
mr. Bjerre Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Kanskje du ble angrepet av en gal argonian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå