T-Bear91 Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 (endret) Hei når jeg starter Dark Messiah Might and Magic på new game så kommer denne feilen når den har loaded sirka halvveis. Vet noen hva problemet er? Her er et bilde av feilmeldingen som kommer opp. Bilde Av Feilmeldingen Takker for alle svar! Hvis dette er feil postet, vil jeg vennligst at moderator flytter det til riktig del av forumet. Endret 17. november 2006 av BloodSpiller
F.torres Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 jeg fikk også en feil mld men det var en annen da jeg prøvde og spille på nett med steam .
T-Bear91 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 lol... bump.. ingen som vet hva feilen er? :'(
Skrufgreen Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 (endret) Slenger meg på denne tråden også, siden jeg har et problem med Dark Messiah. Problemet er: Spillet fryser flere steder i spillet. Måtte restarte pc-en og prøve å komme meg videre, noen ganger fryser det på samme sted hele tida så til slutt klarte jeg å komme videre. Men nå kommer jeg meg ikke videre. Spillet vil visst ikke funke akkurat der jeg er nå. Aldri har hatt ligende problemer med andre spill. Spilte Gotic uten problemer. Tror dere at det kan være cd-en? Har rengjort cd-en. Håper på å få svar Edit: Låner spillet av en kompis og han sa at han ikke hadde noe problemer med spillet. Endret 28. november 2006 av Skrufgreen
Potetdamen Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Mange som har problemer med at spillet fryser på noen checkpoints/loading. Skjer med meg også, men jeg venter bare litt så kommer det seg. Blir sikkert fiksa i en patch. Men ikke godt å si hva den erroren er.
T-Bear91 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 (endret) nå får jeg endlig starta new game <3 reinstallerete pcen min for 2uker siden. nå funker spillet... Endret 5. januar 2007 av BloodSpiller
loathsome Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Problemet er relatert til DirectX. Reinstaller nyeste versjon (9.0c) og dette skal være løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå