Joachricar Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 (endret) Var dårlig Emnetittel, men vet ikke hva jeg skulle skrive. Men ihvertfall... Jeg lurer på om noen her vet om et program der jeg kan legge inn div spill, cder, dvder og andre ting jeg har, der det går an å skrive inn hvem jeg låner de til osv. Er veldig flink til å glemme sånt Takker for alle svar Endret 16. november 2006 av jokkeman
qualbeen Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 kan du ikke bare bruke word/excel? eller driver du utlån i så stor skala at du trenger dedikerte programmer?
Joachricar Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 det var en grei løsning. Nei driver ikke noe stor utlåning. er jo bare til kompiser og familie osv. Men glemmer sånt så fort så blir til at folk har ting altfor lenge og at jeg glemmer at jeg har de men får gjøre som du sa
Battone Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) Du kan jo f.eks. bruke google calendar der du skriver opp når du skal ha tilbake sakene, ev. du kan notere når du har lånt dem ut så kan du gå tilbake senere.. Eller prøve ut event manager Eller kanskje denne er noe mer i den retningen du var ute etter.. The Book-Library Manager 1 Endret 17. november 2006 av Battone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå