Gå til innhold

Video fra Age of Conan (Video)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Landskapet så utrolig bra ut! Helt utrolig, da håper jeg bare at gameplayet er likedan med grafikken :D

Skrevet
Før jeg laster ned. Detter er den samme videoen som ble vist på årets DragonCon convention? Bare litt redigert og fikset på?

7298438[/snapback]

Ja, det er det :) Men videoen som ble vist på DragonCon eksisterer ikke på nettet i annen form enn det jeg filma fra Electroworld og la opp på By Mitra, som forsiktig sagt har rimelig dårlig kvalitet sammenlignet med HD oppløsning og ordentlig lyd ;)
Skrevet (endret)

Ok takk for svar eXZire.. Eller det blir vell Archon ;)

Syns du er flink med bymitra og oversetningene dine.. Glad du gjør det, så slipper jeg å måtte prøve.. hehe

*Gi kudos til karen*

Nå som nVidia har slengt seg på lasset så skal det jo bli spennende å få sett hvordan screenshots vill utarte seg nørmere vista tider.. ^^

Eller, ønsket om flere filmer er jo selvfølgelig størst ;)

Endret av o(O)phus
Skrevet

Spillet ser bra ut og det virker som spillbarheten blir temmelig bra og innovativ nok. Må kjøpe meg nye komponenter til PC-en for å kunne spille dette, men det er nok verdt det.

Skrevet

Ser vanvittig flott ut - og dette med (kun) DX9 foreløpig(?).

Megaflott jobbet med ByMitra Archon!

Kjempetilskudd til Conan communitiet :thumbup:

Skrevet
Ser vanvittig flott ut - og dette med (kun) DX9 foreløpig(?).

Megaflott jobbet med ByMitra Archon!

Kjempetilskudd til Conan communitiet  :thumbup:

7330260[/snapback]

Det er nok DX9 ja.. Trur nok det ville ha stått med svære bokstaver hvis det hadde vært dx10.

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Og det er de antakelig ikke, ettersom en av de Funcom-ansatte sa at grafikken kom til å se mye bedre ut med Windows Vista og dx10...?

7335283[/snapback]

Det er fortsatt beta og mye kan bli forandret. Men husk at setter man inn for høye teksturer blir det for litt laggy, og det er ikke bra i onlinespill. Tror nok heller ikke at DX10 gjør teksturene bedre, men at det kommer flere effekter, funksjoner, vann-animasjoner osv. :)

• Opprett ny...