Gå til innhold

ACER vs. ASUS


Thlian

Anbefalte innlegg

Oki.....mange sider, mange meninger ;)

 

Vel her er en utfordring for formannskapet:

- Core2Duo, ikke mindre enn T5600

- min. 1GB ram

- Skjermkort X1600 el. Go7600 eller bedre

- min. 15,4" skjerm med "kontrastbelegg" 1280x800 er helt greit

- Windows MCE

- tv-tuner

- blåtann

- ikke mindre enn 8-cells batteri

- webcam ;)

- dvi

 

Den skal være god å skrive med, ha god finger-pad, en space-tast som er litt breier enn to fingre, ikke sette fyr på låret når en har den på fanget.....

Så SKAL den ha en billig oppgraderingsmulighet til Vista!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lykke til...!

Du må nok pent over 15K..

Men hvorfor skal du ha tv-tuner? DET er ikke noe vits når du har det du har hjemme ifra før..... Og hvorfor skal du ha MCE? Spar heller penger så lenge, så kjøper du Vista når det kommer ut nå... Vista har MC integrert! :D

Endret av sorcer83
Lenke til kommentar
Pluselig blir en egenerfaring pluss noen venner til 40-50 maskiner... Ser du selv hvor dumt dette ser ut? "WHAT EVER" jeg med mange er fornøyd med Acer sine produkter og jeg har anbefalt Dell 9400 da dette skal være en god spillemaskin...

7303686[/snapback]

I og med at Acer hadde de bærbare som ble levert av skolen for mitt klassetrinn (ca. 100 elever) er dette antallet slett ikke urimelig eller dumt. Hva man vil se på som venner blir jo, en vurderingsak. [...] OT

Lenke til kommentar
lykke til...!

Du må nok pent over 15K..

Men hvorfor skal du ha tv-tuner? DET er ikke noe vits når du har det du har hjemme ifra før..... Og hvorfor skal du ha MCE? Spar heller penger så lenge, så kjøper du Vista når det kommer ut nå... Vista har MC integrert! :D

7304187[/snapback]

 

Du hasan!! ;)

 

Jeg har da ikke TV-tuner hjemme, det vet du og, for jeg skal kjøre PC opp mot projektor og da er alt i ett løsning greit. Skal være Disney-jul på storskjerm i år :D

Og dem som kjøper Asus/Acer med MCE får gratis oppgradering til Vista når det kommer...., så det så

Lenke til kommentar
Måtte returnere min Acer 5673WLMi da jeg ble litt lurt på Bluetooth greia, den hadde visst ikke det....  :hmm:

7295192[/snapback]

 

Hmm har man begrenset returneringstid på det? Kanskje jeg endelig kan bli kvitt Acer pcen min som jeg betalte 10.000 for og bare har hatt problemer med.

Endret av lunic
Lenke til kommentar
Oki.....mange sider, mange meninger ;)

 

Vel her er en utfordring for formannskapet:

- Core2Duo, ikke mindre enn T5600

- min. 1GB ram

- Skjermkort X1600 el. Go7600 eller bedre

- min. 15,4" skjerm med "kontrastbelegg" 1280x800 er helt greit

- Windows MCE

- tv-tuner

- blåtann

- ikke mindre enn 8-cells batteri

- webcam ;)

- dvi

 

Den skal være god å skrive med, ha god finger-pad, en space-tast som er litt breier enn to fingre, ikke sette fyr på låret når en har den på fanget.....

Så SKAL den ha en billig oppgraderingsmulighet til Vista!

7303875[/snapback]

 

Som jeg sa isted, mye bedre valgmuligheter om du kjøper tv-tuner og blåtann eksternt, nesten umulig å finne en pc med alt det der innebygd.

Lenke til kommentar

Da har jeg vel på en måte bestemt meg for at jeg skal ha Acer, Asus gir meg ikke det gode utseende jeg likte hos Acer....

 

Så da har jeg skrumpet det ned til to alternativer (tror jeg) dem er like med unntak av....:

-denne har Blåtann og VoiP

http://www.psdata.no/ps.asp?it=130008&mlevel=190101

 

mens

 

-denne har tv-tuner, 120GB disk og koster 1000,- mindre

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=71031

Lenke til kommentar
HELLU!

 

Little more help here.....!

7318764[/snapback]

 

Du har vel fått nok hjelp vel.... Nå kan du lære deg litt om regelen for bumping i stedet for der er du helt grønn :hrm:

7319039[/snapback]

 

Hadde jeg visst hva "bumping" er så.... :hmm:

 

Er bare veldig veldig usikker til tider.....

 

.....også fant jeg ut hva bumping er....og mistet herved tiltro til forumet!

Nå har det seg sånn at hvis man bare redigerer så ligger tråden "way out there"!

Men er ikke forumet for å spørre om hjelp og å dele meninger, og når visse ikke lenger vil svare fordi dem tror jeg prøver å sette tråden min i første rekke hele tiden! Ja da guta, tar dykkan feil!!

 

Det var litt OT, og takk for mange forvirrende svar....

Endret av Thlian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...