Gå til innhold

Spillanbefalinger til bærbar pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal kjøre nedover til ålesund i jula og det er en ganske lang biltur, også vet jeg også at utenfor julemiddagen (dvs. hele romjula) så blir det MANGE timer der jeg ikke har en dritt å gjøre, så har det seg sånn at jeg har en bærbar pc som jeg kan installere et spill på, men så lurer jeg på hvilke spill jeg kan kjøre på den og om noen har noe anbefalinger til spill som holder meg optatt i jula.

her er speccsene:

AMD Turion 64 X2 Mobile 1,60 Ghz

896 MB RAM

80 GB harddisk

ATI Radeon Xpress 1100

Endret av sexyafro
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Battlefild serien er vel et godt valg, og det jeg vil anbefale de,r (ihvertfall til en bærbar PC) er vel 1942 serien bra...

Det er timevis med spilling og det tar ikke store ressursene:)

Og det er billig, du får Battlefild 1942 Anthology (Battlefield 1942, The Road To Rome og Secret Weapons Of WWII) for ca. 100kr :p

Skrevet

Tror de spillene kan bli litt kjedelig, de eneste spillene som virkelig har underholdt meg oppgjennom tida er GTA seriene, oblivion, gothic 3 og red alert 2.

Hva med de gamlere versjonene av gothic og elder scrolls serien, er de like bra de spillene?

Skrevet
Tror de spillene kan bli litt kjedelig, de eneste spillene som virkelig har underholdt meg oppgjennom tida er GTA seriene, oblivion, gothic 3 og red alert 2.

Hva med de gamlere versjonene av gothic og elder scrolls serien, er de like bra de spillene?

7292817[/snapback]

Vel, jeg har Gothic 2, og jeg må si at der er gørr kjedelig :hrm:

Skrevet

Ja, mafia er et veldig bra forslag, jeg glemte å nevne det sammen med de andre spillene som har underholdt meg oppgjennom tidene, vet noen forresten om det går ann å sjekke hvilke spill som har fått 10/10 på annmeldelsene på gamer.no, siden det virker som de spillene altid er en fulltreffer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...