Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan noen tolke vennen min?


Anbefalte innlegg

Ettersom tråden om å tolke en stakkars forvirret kar sin venninne har fått så god respons, så prøver jeg meg fra en kvinnes ståsted.

 

Sliter litt med å forstå en fyr. Dette er en kollega av meg, men vi jobber overhode ikke mye sammen. Kanskje to ganger i måneden eller så.

For en stund siden hadde vi jobbfest, men han kunne ikke være der. Vi sendte likevel litt meldinger på kvelden/natta og ble litt...modige etterhvert. ikke noe styr, bare litt flørtete mld.

Så, for litt siden fikk jeg en typisk fylletlf av han midt på natta en helg. Han var ute og lurte på om jeg også var det, noe jeg ikke var. Samme skjedde helgen etter, og helgen etter der igjen. Den siste var jeg faktisk ute, og vi begynte å sende meldinger.Det hele utartet seg etterhvert som kvelden gikk, og det endte med at jeg dro hjem til han for å sove der. Sa ifra på forhånd at det ikke ville bli noe "snusk", bare soving og kos, noe som var helt greit for han. (det skal også nevnes at jeg var gaaanske full, mens han var edru)

Hjemme hos han var det veldig hyggelig. Ikke teit eller rart på noen måte, men bare kos. Vi endte med å sove i sengen hans, kline litt, kose litt, men når han forsiktig prøvde seg på noe mer sa jeg bare "nei, ikke nå" eller noe sånt. Ikke avvisende eller surt eller noe.

Våknet neste morgen og koste enda mer før jeg måtte dra. Regnet egentlig med å kanskje høre noe fra han, men neida...helt stille. Ikke samme dagen, ikke dagen etter, ingenting. Så, etter noen dager snakket vi sammen igjen(ikke om det som hadde skjedd...bare hverdagslig)og nå har vi hveranders msnadresser. Likevel har vi ikke snakket nooooe om det som har skjedd eller hva vi syns om hverandre, og han har virket usikker eller avvisende eller jeg vet ikke hva.

 

Dette ble litt langt, men det som er viktig å få frem er:

jeg er ganske selvsikker og "rett frem" av meg, og kan nok kanskje skremme enkelte gutter. Han er litt mer usikker, og kanskje på grensen til å være litt "nerd" om dere skjønner? Men vet han har hatt lengre forhold og ikke er noen "nybegynner" på den fronten.

Vi er veldig forskjellige, og kanskje ikke de som hadde hengt mest sammen, hadde det vært ungdomskolen/videregående.

Syns bare det er utrolig merkelig at han maser på meg tre helger på rad for så å bli heeelt taus.

Sliter også med å forstå hva jeg selv vil, og hva jeg egentlig syns om han. Egentlig vil jeg bare gi f*** men merker jo at jeg irriterer meg grenseløst over å ikke høre noe. I tillegg syns jeg egentlig han er ganske irriterende og kanskje litt barnslig, og overhode ikke noen mann for meg.(Han er en gutt...ikke en mann)

Vi er forresten like gamle. 22.

 

det hører også med at jeg for noen dager siden sa ifra at jeg var litt forvirret over han, og at han var vanskelig å forstå seg på. nevnte dette med "masse interresse VS null interresse." Han var opptatt og sa vi kunne snakke om det senere. Traff han på jobben uten at det kom opp, men når han skulle gå sa han: vi snakkes i kveld da.(MSN) Men han har ikke turt å ta kontakt. Arrrrg. Irriterer meg!

 

Please...noen som kan komme med noen tanker?

 

Prinsessen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har som filosofi at det å være sikker er bedre enn å være usikker. Samma hvordan posisjonen er, så er det lettende å vite hvordan man står. Det å ta opp ting du lurer på tror jeg viser at du er en sterk person. Det kan være vanskelig, men siden du er usikker på hvordan du ligger an, så ta og hør. Jeg for min del synes MSN er et enkelt medium...innimellom kan det være vanskelig å prate, og på SMS får du kanskje ikke med alt du vil ha sagt.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Du fremstiller ham som litt "nerd" og usikker, fra hvilket man kan anta at han kanskje ikke har så mye erfaring med damer.

Jeg tipper du forvirret ham litt den natten, og han nå er veldig usikker på hvor han har deg, og dermed er veldig forsiktig. Han sitter kanskje å venter på signaler.

 

Jeg tror hvis du forteller ham skikkelig hvor du står, når du finner ut av det, slipper han å være usikker. Dermed vil du få realiteten ut av ham og.

Som man roper i skogen får man svar.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...