Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal ta jomfrudommen til dama, noen tips?


Lacesso

Anbefalte innlegg

*snipp*

Og dere trenger kanskje ikke å ha det slik at "i dag skal vi gå hele veien",men heller at dere skal kose dere slik som dere pleier men blir det mer så er det også bra.

7296005[/snapback]

 

Jepp, sex er definitivt best når man ikke er forberedt på det. Når det bare skjer som en følge av at dere koser dere. Min erfaring er i alle fall at planlagt sex skjelden blir det helt store, mens den inpulsive sexen nesten bestandig er konge. Selv om jeg ikke liker å brette ut detaljer om sexlivet mitt for alle så må jeg bare si en ting:

Dama overraska meg når jeg kom hjem fra jobb en dag, jeg var sliten og trøtt etter en lang arbeidsdag. Hun åpna døra, nydusja og i sexy undertøy. Etter en stund så var den slitsomme arbeidsdagen helt glemt, alt jeg klarte å tenke på var at denne dama er den dama jeg forhåpentligvis skal tilbringe resten av mitt liv sammen med :whistle:

 

 

Det blir selvsagt mer naturlig når dere er over den første gangen. Det er helt normalt at man er spent og forventningsfull og ikke minst nærvøs. Ta det som det kommer, kos dere og se hva som skjer;) Det går nok bra skal du se, men bli ikke overrasket om det ikke blir så fantastisk godt som du hadde forventa deg for det er helt normalt at den første gangen er litt teit. Etterhvert så kommer dere over nervøsiteten og da blir det lettere å nyte for dere begge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et lite tips som sjelden blir tenkt på.

 

Prøv en annen stilling en misjonær? Du, som har selve staken, slapper langt bedre av når du ligger på ryggen en når du strever med 3000 andre ting samtidig(som å holde seg oppe, holde tempo, holde den stiv, finne hullet osv, finne rett hull). Samtidig, et pluss, er at dama kan ta og styre det meste selv(tempo, hvor langt inn osv) slik at hun også får mest mulig ut av det. Dessuten, utrolig deilig stilling :thumbup:

7296206[/snapback]

 

Det er flere som er enige med meg altså? Det var i alle fall dette jeg prøvde i si noen poster over:)

Lenke til kommentar

Ang. sport og jomfruhinne.

Drev selv med sinnsykt mye forskjellig sport, bl.annet danset fra jeg var 3 år gammel i tillegg til mye annet. Likevel gjorde det syyykt vondt første gangen så dette tror jeg er veldig individuellt. Tror dessuten ikke det har så mye med selve jomfruhinna å gjøre heller, for det var vondt andre gangen også. Og selv den dag idag, 7 år etter at jeg hadde sex første gangen kan det gjøre vondt hvis det er lenge siden sist.

Men alt er individuellt. Noen har veldig vondt første gangen, andre har ikke noe vondt.

Bare vær forsiktig du, og ta det hele i deres tempo, så skal du nok se at det går veldig fint. Syns forresten du høres ut som en veldig omtenksom kjæreste som bekymerer deg så mye for, og tenker så mye på jenta di. Hun er nok heldig som får ha deg som sin første.

 

Prinsessen

Lenke til kommentar

Første gangen jeg hadde sex. så tenkte jeg ikke så mye. først begynte vi å kose så begynte hun å ronke meg så fingra jeg henne i sikkert en time. hun var jomfru der var jeg og da. jeg begynte med en finger å fingre, tok en til, fingra en stund, tok en til. spurte om det gjorde vont. hun sa prøv med de 2 siste fingrene jeg gjordet det. hun sa fingre hardere det er godt. jeg fingra henne med 5 fingrer. jeg tenkte jør det ike litt vondt. hun sa det er deilig. hun sa putt penisen inn nå da. jeg begynte forsiktig. hun sa kom ijen da. jeg tok det forsiktig. tok den inn og ut sakte. beynte litt fortere etter 5 minutter gikk det fort. hun var utviet. er trangt første gangen. så ta det rolig når du begyner. begyn å fingre henne. gjerne med 1 finger og fingre henne til du klarer med 3 fingrer. og så kan du pakke penisen inn. var bare t forslag da =)

 

er ikke proff.

 

Hilsen,

 

Tfw

Lenke til kommentar
Ikke spør om hun kom etterpå.

 

7307391[/snapback]

En fin regel. Hvis man ikke merket det på henne, så er svaret mest sannsynlig nei. Hvis man gjorde det, så er det ingen grunn til å spørre.

7307435[/snapback]

 

 

Ja. Det kan bli ganske flaut for jenta å svare nei, i og med at det er hennes første gang. Om hun prøver å fake det å svare ja igjen mens det er ganske åpenbart at hun lyver, kan det bli litt flaut for deg også ;P

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...