Gå til innhold

Dual Wield eller 2-Handed for Shaman i BC?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva kommer til å gjøre mest skade av Dual Wield eller 2-Handed våpen for en shaman? Noen som har gjort noen utregninger på hva som er best? Og hvilke våpen buffs bør vi bruke? Er rockbiter fremdeles best, eller er det en fordel (ved dual wield) å bruke to ulike buffs?

7289161[/snapback]

Det beste er 1h + skjold...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
med tanke på at de nerfer rockbiter, så vil jeg ikke si at det er feigt, oh du som postet ovenfor, at du kanskje kommer til å gå etter daggers, glem d, shamaner kommer bare til å få bruke fistweapons, axes og maces.

7295611[/snapback]

Hva er nerfen (bortsett fra fjerning av threat-komponenten), og hvem bestemmer at shamaner bare kan bruke fist/axe/mace?

7295632[/snapback]

skulle til å si det samme.. seff skal mine rogue venner få første rett på daggers..

Skrevet (endret)
Synes enda det er veldig Feigt og teit av blizz og gi de 2x WF :S

blir jo sykt i pvp tipper jeg...

skulle bare ha WF på Mh

7295674[/snapback]

vel.. shamans har kun en attack (vist vi ser vekk fra spells) selv om vi har 2x WF tror jeg neppe at vi kommer til å out dps dere rogues. (regner med at du spiller rogue)

som jeg sa i en tiligere post så criter nesten ALDRI RB procen. vertfall ikke i betan.

kan lese litt om RB her

Endret av MysticoN
Gjest medlem-77217
Skrevet

Kommer ann på. Jeg synes faktisk at Rockbiter er best ettersom du critter og skader drammatisk my mer. På den andre siden har du jo WF som er meget bra i PvP. Til TBC blir jo Rockbiter nerfa og da er jo WF klart mye bedre. Ikke noe å diskutere i grunn.

---

Post Nr. 1000!

Gjest medlem-77217
Skrevet
Forklar hvorfor RB er nerfet.

7299356[/snapback]

Vel, det blir jo en chance on hit :( Det vil si mindre damage, som igjen vil si at det blir nerfet.

Skrevet

Fra thottbot, beta-delen:

Rockbiter Weapon (Rank 9)

205 Mana

Instant cast

Requires Melee Weapon

Imbue the Shaman's weapon, increasing its damage per second by 62. Lasts 30 minutes.

Hvor er "chance on hit" her? Kanskje jeg trenger sterkere linser, men jeg ser det iallefall ikke.

Skrevet

Den er vel bare blitt forandret på, slik at hvis man har WF på den ene og RB på det andre, så får ikke WF våpnet RB attackpower. Synes RB er buffa jeg! varer i 30 min:D er så digg det...

Skrevet
Fra thottbot, beta-delen:

Rockbiter Weapon (Rank 9)

205 Mana

Instant cast

Requires Melee Weapon

Imbue the Shaman's weapon, increasing its damage per second by 62. Lasts 30 minutes.

Hvor er "chance on hit" her? Kanskje jeg trenger sterkere linser, men jeg ser det iallefall ikke.

7304348[/snapback]

alt får SYK skade fuckings 62+ damage :S wtf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...