Tokse Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Når jeg prøver å signe inn med den samme epost-adressen som jeg hadde før jeg innstallerte windows om igjen så står det:" we were unable to sign you in to .NET messenger service, possibly because of a problem with the service or eith your internet connection. Please make sure that yoyu are connected to the internet. Click the help button to check the current .NET service status." Det er den versjonen som følger med XP-cden min, versjon 4.7
ShyFx Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Merkelig, sjekket at du har tillgang til internet? eller kansje det er noe med NET messenger service nedetid. Den norske Windows Live messenger v8.0.0812 er den siste for øyeblikket.
V-by Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 går klokka riktig? Har brent meg på den mange ganger selv... Prøv å avinstaller msn, og last ned nyeste fra msn.no...
Lukilock Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 sjekk om klokka di går likt som på Denne Klokka' Sempron
Tokse Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 versjon 7.5 fungerte så den er grei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå