Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noe er galt, dårlig helse


Empire of the Sub

Anbefalte innlegg

Hei!

 

I det siste har jeg merket et par ting:

 

Jeg har vondt bak ved siden av korsryggen, det har plutselig kommet. Det har vart i et par tre dager, og når jeg tar på huden kjennes det ut som huden er litt brent.

Samme følelse har jeg nederst på magen, der er det også en bitteliten rød kul som egentlig har krympet i det siste.

 

Dette har vart noen mnd:

 

Når jeg har trent hurtig i noen få minutter, dunker hjerte mitt helt urytmisk. Noen ganger kjennes det ut som rykninger, som ikke gjør vondt. Men som gjør at hjertet "kjennes". Det gjør ikke vondt, det er bare helt utrolig ekkelt. Og jeg er veldig nervøs for at kanskje jeg får hjertestopp engang pga dette.

 

Bør jeg gå til lege, eller har noen her muligens konkrete svar på hva som foregår ?

 

Edit: Jeg er ikke overvektig. Er 176cm høy og veier 68KG.

Har holdt meg sportslig aktiv med fotball og styrketrening regelmessig.

Endret av jhj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke vondt ment, men når du kjenner på kroppen at det er noe galt, burde det første du gjør være å ringe en lege, ikke springe til PCn og lage en tråd her for så å vente.

 

Angående hjerte ditt, det kan hende det er noe ja. Men har selv det problemet, nesten som hjerte "hopper over" noen slag for så å hente seg inn igjen, og legen min har sagt det er normalt og ikke noe farlig.

 

Noen ganger når jeg trener HARDT (tung styrke etterfulgt av maraton sykling) så må jeg bare ruse ned og legge meg i sola for å slappe av, for jeg er neste sikker på at hjerte mitt er på vei ut av kroppen gjennom halsen. Urytmisk, overhoppende slag. Etter 16 min i sola er jeg i fin form igjen. Bare det at da kjenner jeg hvor stiv musklene er og trenger nesten hjelp å komme meg ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...