Gå til innhold

Er det så mange programmer til UIQ 3.0


shegg

Anbefalte innlegg

Alle sier det er så mange programmer til UIQ 3.0.

Jeg har kjøpt meg W 950i. Og jeg er ikke imponert.

Synes ikke det er mange programmer , spill ,themes og andre ting å finne.

Er det noen som er enig. Eller enda bedre , linker til noe fine sider . :yes:

Endret av shegg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle sier det er så mange programmer til UIQ 3.0.

Jeg har kjøpt meg W 950i. Og jeg er ikke imponert.

Synes ikke det er mange programmer , spill ,themes og andre thing og finne.

Er det noen som er enig. Eller enda bedre , linker til noe fine sider . :yes:

7285787[/snapback]

 

Enig med deg. Får håpe det tar seg opp etterhvert som det kommer flere UIQ 3 telefoner på markedet.

 

my-symbian.com og www.handago.com er vel de som har mest av bl.a UIQ3 software

Lenke til kommentar
Alle sier det er så mange programmer til UIQ 3.0.
Hvem da? Alle sier det er mange programmer til Symbian (står vel noe sånt som 4700 programmer på www.symbian.com), men har aldri hørt noen si det er mange programmer til UIQ3. Det finnes vel noe sånt som 300-500 programmer tror jeg.

 

Sjekket nå, fant 527 hos Handango. :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Alle sier det er så mange programmer til UIQ 3.0.
Hvem da? Alle sier det er mange programmer til Symbian (står vel noe sånt som 4700 programmer på www.symbian.com), men har aldri hørt noen si det er mange programmer til UIQ3. Det finnes vel noe sånt som 300-500 programmer tror jeg.

 

Sjekket nå, fant 527 hos Handango. :)

7286795[/snapback]

 

Hei

Ja ser det , men er ikke så imponert over utvalget .

De 2 sidene som er nevnt , er vel dem som har mest. En annen ting , er jo også brukervenligheten .

Her har vi utenlandske sider hvor du må inn med Visa/ master kort etc. Jeg har flere ganger lastet ned programer som skulle ha passet , men som ikke gjør det .Har da i noen tilfeller etter mye knot klart og få refundert pengene , men har også gitt opp da du nesten ikke vet hvor/hvem du skal kontakte for kanselering.

 

Hva med norske/ utenlandske sider hvor man kan belaste tlf abonomenet ? Og at de selvsagt funker da.

:thumbup:

 

Edit : Har en Nokia E50 med Series 60 3rd Edition.

Her er utvalget av programmer etc . mye større.

Endret av shegg
Lenke til kommentar
Her har vi utenlandske sider hvor du må inn med Visa/ master kort etc. Jeg har flere ganger lastet ned programer som skulle ha passet , men som ikke gjør det
Hva med trailversjoner? Alt jeg har lastet ned fra Handango har hatt en, to eller fire ukers prøvetid, kan ikke tro dette kun gjelder programmer til Serie60.

 

Har en Nokia E50 med Series 60 3rd Edition.

Her er utvalget av programmer etc . mye større.

Så er det også kun tre telefoner med UIQ3, og disse selges heller ikke i store kvanta. Jeg teller tolv telefoner med S60v3 på markedet, og ytteligere fire som er lansert (N75, N95, i520 og JoY). I tillegg blir det snart lansert tre nye i E-serien og garantert flere i N-serien. Om det kommer noe nytt med UIQ3 før mai/juni er ikke godt å si. And there we have it, få telefoner gi få programmer.

 

La oss håpe programtilgangen endrer seg... :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Er dessverre ikke mye til UIQ3 enda. Men nå går jo ryktene om ny UIQ3 mobiler fra SE, og når det blir flere mobiltelefoner blir markedet større. Og da vil nok flere velge å programmere til UIQ3.

 

Men det blir flere og flere programmer. De beste og vanligste programmene til UIQ 2.x kommer til UIQ3 etter hvert. Ser flere og flere har begynt med det, eller har planer om det. Så om noen måneder er det nok masse UIQ3 programmer (får vi håpe) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...