Fruktkake Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Hei. Jeg har brukt denne passord generatoren i en stund nå. Men jeg lurer på, er den til å stole på? Logger de passordene?
qualbeen Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 er svært vanskelig å vite noe om, men selv om de skulle logge passordene ville du vært rimelig trygg. For man trenger gjerne et brukernavn. Hvis folkene bak winguides faktisk logger passord, må de gjette ditt brukernavn og på hvilken side du bruker dette. Og hvis det er flere en deg som har trykket på "generate password"-knappen, har de plutselig en fin samling passord de må teste sammen med alle mulige domener+brukernavn... Du trenger med andre ord ikke være for redd. Men hvorfor ikke bare finne på passord selv? F.eks: Kast en terning, tell antall bokstaver fra venstre/høyre på tastaturet og det er første bokstav. Gjenta X ganger
Fruktkake Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 Jeg liker å lage 50 sikre passord, og kike over hvilket som blir lettest å huske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå