Gå til innhold

Diverse spørsmål om Tele2 (champion)


Anbefalte innlegg

1. En kamert som akkurat har fått jobb som selger hos Telenor sier Tele2 runder av til nærmeste minutt når de skal regne ut ringepris (kurslederen hans som sa dette). Stemmer dette? Hvis ja, må det vel være ulovlig?

 

2. I begynnelsen fungerte MMS bra hos meg, men etter en stund begynte jeg å få tekstmelding fra Tele2 om at jeg har fått mms og må logge meg inn på mms.tele2.no for å se den. Er dette noe de opererer med, eller er det spesielt i mitt tilfelle?

 

3. Tilbyr Tele2 spesifisert faktura? Fikk dette automatisk fra Chess som jeg hadde før, og kunne absolutt tenkt meg det nå.

 

 

Lagt til:

 

4. Kan jeg få faktura på epost?

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2: mulig du må få WAP-oppsett fra tele2 igjen etter at du har byttet SIM. evnt gå på hjemmesiden til mobilprodusenten til å få tilsendt oppsett derfra

 

3: søstern min har det (champion), men dette må du be om tror jeg. tar jeg ikke helt feil koster det noen kroner ekstra!

 

 

1 er jeg ikke sikker på. det kan du umulig ha lov til :D

Lenke til kommentar
1. En kamert som akkurat har fått jobb som selger hos Telenor sier Tele2 runder av til nærmeste minutt når de skal regne ut ringepris (kurslederen hans som sa dette). Stemmer dette? Hvis ja, må det vel være ulovlig?

 

2. I begynnelsen fungerte MMS bra hos meg, men etter en stund begynte jeg å få tekstmelding fra Tele2 om at jeg har fått mms og må logge meg inn på mms.tele2.no for å se den. Er dette noe de opererer med, eller er det spesielt i mitt tilfelle?

 

3. Tilbyr Tele2 spesifisert faktura? Fikk dette automatisk fra Chess som jeg hadde før, og kunne absolutt tenkt meg det nå.

 

 

Lagt til:

 

4. Kan jeg få faktura på epost?

7284137[/snapback]

 

1. Tull

2. Da har det skjedd noe med oppsettet ditt. Ofte typisk for noen Nokia Telefoner.

3. Ja, 10kr for papir, gratis med eFaktura

4. Nei, du kan få i nettbanken som er bedre spør du meg

 

//Hit

Lenke til kommentar
2. Da har det skjedd noe med oppsettet ditt. Ofte typisk for noen Nokia Telefoner.
Sett opp telefonen din på nytt på tele2.no

 

3. Ja, 10kr for papir, gratis med eFaktura

4. Nei, du kan få i nettbanken som er bedre spør du meg

Du må på dette abonnementet betale med efaktura, som spør du meg er eneste måten og betale regninger på. Da har du tilgang til fullstendig faktura med alle spesifikasjoner man behøver i nettbanken din.

 

Eneste ulempen med dette grisebillige abonnementet er at man må ringe for mer enn 69 kroner måneden, fordi det er minstebeløp på fakturaen. Men hvem i søtten ringer for mindre enn 69,- per måned?

Lenke til kommentar
hmm, på min efaktura får jeg kun opp summen jeg må betale, ikke noe spesifikasjoner som hvem jeg har ringt og sendt mld til..

 

vet: er vel ingen som ringer for Mindre enn 69. er vel kun eventuelt bestemødre/fedre og min mor :p

7299040[/snapback]

 

Tja, jeg gjør ofte det ;) Ringer vell ca 4 timer i måneden hvorav 3 av dem går til dama (om jeg skulle hatt tele2 skulle vi hatt mobil familie), bruker 5,- på sms da jeg bruker vyke så jeg ligger under 69 med mitt ringe/sms-mønster som faktisk ikke er spesielt lite, men som jeg ved å utnytte systemet litt har fått veldig rimelig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...