krist2 Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 (endret) Hei, her er et veldig bra program for å tweake ge3.ini filen. Programmet lar deg forandre alle instillinger i et oversiktlig GUI, og du kan sette alt tilbake til standard med et tastetrykk. Finnes i tysk og engelsk versjon: Gothic 3 - Tuning Utility V1.0 Endret 13. november 2006 av krist2
elf_man Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 (endret) Hei, her er et veldig bra program for å tweake ge3.ini filen. Programmet lar deg forandre alle instillinger i et oversiktlig GUI, og du kan sette alt tilbake til standard med et tastetrykk.Finnes i tysk og engelsk versjon: Gothic 3 - Tuning Utility V1.0 7280066[/snapback] Den engelske kan ikke lastes ned. Jeg lurte litt på hvorfor du posta et tysk screenie, og nå skjønner jeg hvorfor. Blir aktuelt når jeg faktisk forstår hva som står... PS! Jeg _hater_ det tyske miljøet rundt Gothic; greit nok at det er produsert i tyskland, men faen så mye de legger vekt på tysken. Lastet ned den ofisielle fanfilmen, og denne var på helt forferdelig tysk. Ganske kjipt egentlig, men tyskere er jo generelt sett like flinke i engelsk som en vanlig person er til å leve på sola... Endret 14. november 2006 av elf_man
krist2 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 hehe, er halvt østerriker, så jeg har ikke det problemet med tysk språk Har faktisk alle Gothic spillene på tysk, synes det er bedre stemning og bedre kvalitet på stemmene. Men kan være enig i at det tyske miljøet burde satset mer på engelsk, da dette hadde vært det beste for hele gothic miljøet (som tweaks, mods osv. nå er det jo to forum på world of gothic, et på tysk og et på engelsk). Så jeg ser på begge for å finne info, og det er mye mer på det tyske (kart, beskrivelse av hvor du finner alle lærere og handlere osv. som noen ting). har lagt ved utility på engelsk som vedlegg G3TUeng.zip
Hr. Jenssen Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) Hei, her er et veldig bra program for å tweake ge3.ini filen. Programmet lar deg forandre alle instillinger i et oversiktlig GUI, og du kan sette alt tilbake til standard med et tastetrykk.Finnes i tysk og engelsk versjon: Gothic 3 - Tuning Utility V1.0 7280066[/snapback] Den engelske kan ikke lastes ned. Jeg lurte litt på hvorfor du posta et tysk screenie, og nå skjønner jeg hvorfor. Blir aktuelt når jeg faktisk forstår hva som står... PS! Jeg _hater_ det tyske miljøet rundt Gothic; greit nok at det er produsert i tyskland, men faen så mye de legger vekt på tysken. Lastet ned den ofisielle fanfilmen, og denne var på helt forferdelig tysk. Ganske kjipt egentlig, men tyskere er jo generelt sett like flinke i engelsk som en vanlig person er til å leve på sola... 7282272[/snapback] Du burde fått deg litt mer viten om det internasjonale samfunnet. Land som Tyskland, Frankrike, Spania, Russland, Italia... og mange, mange flere, dubber alt som er. De snakker kun sitt eget språk. Det er ikke "det tyske miljøet rundt Gothic", men stort sett mesteparten av verden som har en slik "nasjonalfølelse"... Endret 17. november 2006 av Hr. Jenssen
elf_man Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hei, her er et veldig bra program for å tweake ge3.ini filen. Programmet lar deg forandre alle instillinger i et oversiktlig GUI, og du kan sette alt tilbake til standard med et tastetrykk.Finnes i tysk og engelsk versjon: Gothic 3 - Tuning Utility V1.0 7280066[/snapback] Den engelske kan ikke lastes ned. Jeg lurte litt på hvorfor du posta et tysk screenie, og nå skjønner jeg hvorfor. Blir aktuelt når jeg faktisk forstår hva som står... PS! Jeg _hater_ det tyske miljøet rundt Gothic; greit nok at det er produsert i tyskland, men faen så mye de legger vekt på tysken. Lastet ned den ofisielle fanfilmen, og denne var på helt forferdelig tysk. Ganske kjipt egentlig, men tyskere er jo generelt sett like flinke i engelsk som en vanlig person er til å leve på sola... 7282272[/snapback] Du burde fått deg litt mer viten om det internasjonale samfunnet. Land som Tyskland, Frankrike, Spania, Russland, Italia... og mange, mange flere, dubber alt som er. De snakker kun sitt eget språk. Det er ikke "det tyske miljøet rundt Gothic", men stort sett mesteparten av verden som har en slik "nasjonalfølelse"... 7304227[/snapback] Eh, skjønner ikke helt poenget med posten din. Jeg er fult klar over at diverse land dubber det som finnes. Men nå er Gothic i en ganske unik situasjon for de spillene som interesserer meg ihvertfall. Jeg husker tilbake i de glade Gothic 1 dager, var nesten ikke mulig å drive opp engelsk informasjon/diskusjonsfora. Har aldri opplevd dette hverken før eller siden.
Hr. Jenssen Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Hei, her er et veldig bra program for å tweake ge3.ini filen. Programmet lar deg forandre alle instillinger i et oversiktlig GUI, og du kan sette alt tilbake til standard med et tastetrykk.Finnes i tysk og engelsk versjon: Gothic 3 - Tuning Utility V1.0 7280066[/snapback] Den engelske kan ikke lastes ned. Jeg lurte litt på hvorfor du posta et tysk screenie, og nå skjønner jeg hvorfor. Blir aktuelt når jeg faktisk forstår hva som står... PS! Jeg _hater_ det tyske miljøet rundt Gothic; greit nok at det er produsert i tyskland, men faen så mye de legger vekt på tysken. Lastet ned den ofisielle fanfilmen, og denne var på helt forferdelig tysk. Ganske kjipt egentlig, men tyskere er jo generelt sett like flinke i engelsk som en vanlig person er til å leve på sola... 7282272[/snapback] Du burde fått deg litt mer viten om det internasjonale samfunnet. Land som Tyskland, Frankrike, Spania, Russland, Italia... og mange, mange flere, dubber alt som er. De snakker kun sitt eget språk. Det er ikke "det tyske miljøet rundt Gothic", men stort sett mesteparten av verden som har en slik "nasjonalfølelse"... 7304227[/snapback] Eh, skjønner ikke helt poenget med posten din. Jeg er fult klar over at diverse land dubber det som finnes. Men nå er Gothic i en ganske unik situasjon for de spillene som interesserer meg ihvertfall. Jeg husker tilbake i de glade Gothic 1 dager, var nesten ikke mulig å drive opp engelsk informasjon/diskusjonsfora. Har aldri opplevd dette hverken før eller siden. 7305003[/snapback] Det har å gjøre med at Gothic aldri ble noe suksessfullt utenfor Tyskland. Lite vits med en annen-språklig versjon av et spill når spillet ikke er verken markedsført eller utgitt for salgt i utlandet.
Neppe Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Kan noen bekrefte at man får squisa ut litt ekstra ytelse ved bruk at dette programmet ?
Moondawg Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 (endret) Kan noen bekrefte at man får squisa ut litt ekstra ytelse ved bruk at dette programmet ? 7336582[/snapback] Tvert i mot, etter å ha brukt det litt slettet jeg ini fila mi og begynte på nytt. Hovedgrunnen var at jeg hadde brukt progget til blandt annet å fjerne oppstartsfilmene, men etter å ha aktivert dette brukte spillet _mye_ lenger tid på å starte opp. Hjalp ikke å aktivere filmene igjen, så jeg bare fjernet ini-filen og gjorde resten manuelt. Nå funker det tålelig bra igjen Edit: Bah, logget på med feil bruker, arbeidsplass ftw Endret 27. november 2006 av Moondawg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå