igus Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Hei! Jeg har en citroen zx 1,4 i 1992 modell som stopper i ny og ne. den gir ikke noe tegn til det før den slutter tvert å gå. det kan være etter to minutters kjøring eller en halvtime. den starter som regel ganske kjappt igjen. Antar det er tenningen på en eller annen måte, men jeg kunne trenge litt hjelp her.
gorber Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Hmm.. Det kan være tenningen som må stilles, men det kan og være innsprøytningsdysene eller luftfilteret og. Sistnevnte er enkelt å fikse på, førstnevnte er litt større jobb.
Patri Ot Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Hei!Jeg har en citroen zx 1,4 i 1992 modell som stopper i ny og ne. den gir ikke noe tegn til det før den slutter tvert å gå. det kan være etter to minutters kjøring eller en halvtime. den starter som regel ganske kjappt igjen. Antar det er tenningen på en eller annen måte, men jeg kunne trenge litt hjelp her. 7278346[/snapback] Hallo ! Jeg ville ha skjekket veivakselføler, den kan oppføre seg sånn. Av og på syndrom. Det skal gå an å teste denne føleren med ohm-måler eller du kan kjøre en diagnose på doningen på verksted. Hvis dette er ok så hadde jeg villet teste om du har en slitt/defekt tenningslås (i rattstammen) ORN
Baardson Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Kan også være bensinpumpen som er dårlig. Er det forgasser eller injection?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå