Gå til innhold

Er det planlagt web-browser for xbox 360?

Tafsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva skal man med browser på en konsoll? Jeg har da visstnok internett på mobilen også, men jeg har aldri brukt det. Guess why? Jeg har pc. Mye bedre å surfe på en pc enn på en konsoll, mobil etc.

Endret av freke
Skrevet

Leste for en stund siden at Microsoft ville ha et klart skille mellom konsoll og pc, og at de derfor ikke ønsker noen nettbrowser på 360, synes å huske at de heller ikke ønsket støtte for keyboard. Og nei jeg husker ikke hvor så jeg kan ikke finne kilde.

Spørs nå om de har forandret sin mening om dette pga at PS3 og Wii har inkludert dette .

Personlig synes jeg det er greit å holde pc og konsoll hver for seg, en konsoll vil jeg har til å spille på.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

det var mus... synes en konsoll skal være en konsoll

ps3 er ingen konsoll det er en pc.

den har aøt en pc har:

mus

keys

linux

web

installering av spill

for meg er det en pc.

en konsoll skal bare plugges rett i tv og hive inn spillet og spille ikke noe annet dill

Skrevet

Håper for all del at de utelukker nettleser og støtte for mus. La en konsoll være en konsoll, så får heller de som skal surfe lette på rumpa for én gangs skyld og flytte seg over på PC'en.

Skrevet

Ja dæven, syns og biler skal bli levert uten Air Conditioning, siden det er så kaldt her i norge.

Så får resten pelle seg inn i hus med AC..

"Nei til ekstrafunksjoner!"

:wallbash:

Kommer det noe dere ikke liker, ikke bruk det? Er ikke verre!

Skrevet
det var mus... synes en konsoll skal være en konsoll

ps3 er ingen konsoll det er en pc.

den har aøt en pc har:

mus

keys

linux

web

installering av spill

for meg er det en pc.

en konsoll skal bare plugges rett i tv og hive inn spillet og spille ikke noe annet dill

7280677[/snapback]

Kanskje du ikke har lagt merke til det enda, men både X360 og PS3 er mer enn bare en konsoll, de er multimediasentre, de er markedsført som det og det var intensjonene bak til både Sony og MS. Det har aldri vært meningen at de skal være "bare konsoll".

Skrevet

Hvis dette er kriteriet ditt, er jo faktisk PS3 en konsoll også da. Er jo bare å koble den til tv'en, slå den på og sette i et spill, så er man igang...

Skrevet

Jeg savner Word, antivirus og MSN på både 360 og ps3 da. Og muligheten til å bytte skjermkort og sette inn mer ram og raskere prosessor. Sukk...

Skrevet
Personlig synes jeg det er greit å holde pc og konsoll hver for seg, en konsoll vil jeg har til å spille på.

7278926[/snapback]

det er jo bare å la være å bruke nettleseren! skjønner ikke at folk klager over sånne ting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...