Dumbo Skrevet 16. desember 2001 Skrevet 16. desember 2001 Jeg har tenkt å modifisere mitt Aopen HQ45 kabinett. Det jeg hadde tenkt å gjøre var å feste en vifte i front. Men det som er problemet er at der sitter PC'speakeren i veien. jeg kan jo ta å sage bort den plata som sitter der og dermed få bort PC'speakeren ogse.. Men hvor skal jeg gjøre av den etter på?? er det mulig å ta den av plata den satt på å montere den en annen plass i kabinettet?? Håper dere skjønner hva jeg mener... På forhånd takk.. Dumbo _________________ Merry Jul!! Alle sammen.. AMD TB 1,4 GHz 512 MB SDRAM 40 GB IBM 60GXP Asus V7700 GeForce 2 Pro Windows 98 SE :sad:.. hehe [ Denne Melding var redigert av: Dumbo på 2001-12-16 20:33 ]
Idiss Skrevet 16. desember 2001 Skrevet 16. desember 2001 Hei har samme kabinett og det jeg gjord var å drite i hele pc speaker(ikka nok det i 286 og 486). Så nå har jeg to 80mm i fronten.
xthal Skrevet 16. desember 2001 Skrevet 16. desember 2001 Broren min har et slikt kabinett, stygt som faen synes jeg da, men det skal modifiseres med en 120mm i front ( pc speakern flytter vi på sia av kabinettet) og 2 80mm bak over kortplassene (det er akkurat nok plass ). Selve kabinettet skal males metallic blå (mørk farge) med detaljer i sølv og alle leds byttes ut med blåe Eventuelt (hvis vi skaffer nok penger :sad: ) blir det et ovalt vindu på sia med lys (blått så klart).
Corleone Skrevet 16. desember 2001 Skrevet 16. desember 2001 Pc-speakeren kan være fin å ha til "feilmeldinger" under oppstart. Fest den med litt dobbelsidig tape, hvor som helst i kabinettet. Det er god plass til to 80mm vifter i fronten uten å fjerne pc-speakeren, men den må bort hvis du skal bruke ei 120mm vifte der.
Lynxman Skrevet 16. desember 2001 Skrevet 16. desember 2001 Det er jo bar å teipe eller lime den en annen plass. Ikke verre enn det.
Typhon Skrevet 18. desember 2001 Skrevet 18. desember 2001 På mobo'et mitt så er det PC-speaker innebygd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå