Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rød knise lignede klump på penis :/


Gjest Gjest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Usikker_*

Hei, jeg fikk en liten rød klump (ligner på en kvise) sånn ca mitt på penis for 2 dager siden, og jeg lurer på hva det er for noe...

 

Den er ca 2-3mm alle veier og kan gjøre vondt vist jeg kommer bort i den :dontgetit:

 

Noen som vet hva det er? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Usikker XD

Noen som vet hva det er?  :ermm:

7275267[/snapback]

 

 

Kvise :!:

7275362[/snapback]

 

Kan man ha kvise på penis??

 

Den kjennes ikke ut som en kvise da, kjennes ut som det er noe inni der :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Usikker_*
det kan også være betennelse etter mine erfaringer.

7275400[/snapback]

 

ok, er det noe som går fort over eller??

 

Jeg hadde noe lignende for 2 uker siden +/-

 

Den var mye minde og forsvant etter 2 dager :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Usikker_*

Jeg tok saken i egne hender, og stakk hull i "kvisa" med en når, så presset jeg ut litt betendelse og så pirket jeg ut en betent masse :ermm: (Det gjorde ikke så veldig vondt)

 

Men så i den betente masse hang det noe som lignet på sammenkrøllet hår (ca 1mm i diameter) og etter det kjente jeg ikke at det var noe inni den...

 

Så jeg vet ikke hva som har skjedd, kanskje et hår har blitt blokkert, så istedenfor å vokse utover, har det samlet seg under husen, og så blitt betende...

 

Men er det vanlig at det vokset et og annet hår på selve penis :hmm::ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Usikker_*
Den verste kvisa jeg har hatt, hadde jeg på nettopp stakan. Sånt som skjer, selv om det ikke er noe som skjer hver dag.

 

Hårrøttene kan også bli betent av og til, og det blir til bortimot det samme som kviser. Ikke klem på de, med mindre de blir gule og "modne".

7283469[/snapback]

 

Vel, den var vel litt gul og så var den vond, men nå er den nesten borte (jeg fjernet all betennelsen og vasket med slik bakteriedrepende sårvann) så nå er den nok helt borte i morgen :)

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Gjest Jonemann

denne tråden er eldgammel, men siden jeg har dette nå, og har undersøkt liutt tenkte jeg poste, slik at andre som evt søker det opp kan bli litt mer informerte.

 

Det er visst mange som får dette. Det er ikke en kvise, selv om det virker som det. Deter en "talgkjertel", nesten som en kvise, bare at den sitter litt dypere enn kviser, slik at man ikke får "poppet" dem.

 

Det jeg har lest er at man må rett og slett lage et lite snitt hos legen for å få den ut, slik at den ikke kommer tilbake. Har fått høre at antibiotika også kan fjerne den, men det er mer usikkert og den kan da komme tilbake.

 

Så, summa summarum er at den sannsynligvis må "snittes ut" av en lege, grøss og gru!

 

Av en eller annen grunn hadde følt det mer trygt å vise frem denne til en mannlig lege, tror det er fordi jeg ikke vil vise stoltheten i denne tilstanden for en dame, selv om hun er lege. Synd for meg i den sammenheng at jeg har kvinnelig fastlege.

 

Men jeg får antageligvis bite i meg ydmykelsen.

 

Tror det er en dårlig ide å prøve å snitte den ut på egen hånd, da det kan bli betent, bakterier, infeksjon osv.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

tror jeg har dette på pungen. den er cirka 5mm i diameter. (har vært noe lignende på samme sted flere ganger) Så regner med at jeg må til legen med den...

 

OT: hvorfor ikke vise stoltheten til en kvinnelig lege? skulle ønske jeg hadde kvinelig lege.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...