Gå til innhold

Ps3 20 gb kontra 60gb


Syfer

Anbefalte innlegg

En grunn til å ha Wifi er at man må benytte Ad-hoc kobling mellop PS3 og PSP dersom man ønsker å integrere den.

 

Hvilke muligheter har sony egentligt offentligjort vedrørende denne koplingen mellom de to ulike systemene? Har ikke fått fulgt med skikkelig selv. Men det lille jeg har fått med meg, er at pspen kan benyttes som sidespeil i bilspill. Er ikke akkuratt den beste idèen jeg har sett...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En grunn til å ha Wifi er at man må benytte Ad-hoc kobling mellop PS3 og PSP dersom man ønsker å integrere den.

 

Hvilke muligheter har sony egentligt offentligjort vedrørende denne koplingen mellom de to ulike systemene? Har ikke fått fulgt med skikkelig selv. Men det lille jeg har fått med meg, er at pspen kan benyttes som sidespeil i bilspill. Er ikke akkuratt den beste idèen jeg har sett...

7277622[/snapback]

 

Det sidespeil greiene er vel temmelig søkt og mer eller mindre en demonstrasjon av hva man eksempelvis kan gjøre med en PSP/PS3 kobling. Det er bekreftet at man skal kunne streame videoer og musikk fra PS3, laste ned PS1 spill og overføre samt at den skal etterhvert kunne benyttes som en 'location free' spilleenhet for PS3 spill som støtter dette ved å sende en nedskalert/ferdigrendret videostream til PSP'en mens den sender kontrollersignal tilbake.

 

Jeg benytter faktisk PSP'en min til en del av det jeg ramser opp over, og potensialet er der for å kunne gjøre så mye mer. Selv om det er de som ikke ser nytteverdien av dette og mener det hele er en gimmick. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...