Scullyy Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 (endret) takk for svarene. Skal teste de ut! Bare kom med flere forslag =) Og btw, med low fantasy mener jeg, ingen drager , engler osv. Heller kanskje at magi er litt mer sjeldent, for eksempel som i ringenes herre. Endret 15. november 2006 av Scullyy
aarnes89 Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Alright, men da kan du glemme alle spillene jeg nevnte. Men hvordan kan du ha null/lite fantasy og ikke har noe relatert til virkeligheten? Du stiller beinharde krav. Warcraft 3 er jo pure fantasy liksom =P Civilization kan du redigere navnet ditt, navnet på folket ditt og navnet på allt relatert til din nasjon og du velger navn på byene. Derimot møter du andre historiske nasjoner og det er turn-based. (Det kan du kanskje bytte på, altså lage egne navn på de andre nasjonene. Men de vil fortsatt ha de særtrekkene til den nasjonen det egentlig er) 7272566[/snapback] Cultures eller noe?
iNeo Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 OFT: Noen som har prøvd Perimeter her? Selv synes jeg det er super gøy. ON: ...
Nastro Azzurro Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 starcraft er faktisk det eneste strategi spillet man trenger... eneste feilen jeg kan se med det spillet er at ingen andre strategispill blir det samme etter du har spilt det. Det mest geniale rts spillet gjennom tidene!
iNeo Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jeg husker godt da jeg var 8tte år... Jeg satt og spilte SC (StarCraft) hele tida.. Det var tider det... Men nå sitter jeg fast i CSS (Counter-Strike: Source)
Håvard Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Homeworld og Homeworld 2 kan anbefales på det sterkeste!
xersess Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 eg elsker AGE OF EMPIRES II, men det var vist ikkje din smak.. gamle red alert 1? synes uansett du burde kjekke ut AGE O.E II eller III vis du ikkje har prøvd dt..
haarod Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Starcraft. Er hvert fall ikke historisk. 7280104[/snapback] Men det er fantasi Tror ikke det finnes et eneste spill som verken er basert på virkelighet eller fantasi, siden det må være en av delene.
COMMANDO X Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Historien minne ein del om Battlestar: Galactica faktisk. Meiner den har lånt noen elementer fra den serien Forresten ein glimrende serie! 7289296[/snapback] Posta dette i BSG tråden, men kan vel passe her også. Battlestarmod Ser så herlig bra ut 7291249[/snapback] OFFTOPIC: hva heter den sangen som er på battlestar.com? Den var kul
Sodd Ball Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 OFFTOPIC: hva heter den sangen som er på battlestar.com? Den var kul Oh! Jeg vet det.. Det er Bear Mccreary-Reuniting the Fleet. Del av Battlestar Galactica soundtracket.
mESA Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Starcraft. Er hvert fall ikke historisk. 7280104[/snapback] Er det vel! In the distant future, human exiles fight for survival on the edge of the galaxy, and a unified Terran government has formed through espionage, deceit and military might. Their resources have begun to run out, and they begin to look toward the worlds of their mysterious neighbors, the Protoss. In the midst of these events, the Zerg have begun a total war against Protoss planets, destroying everything in their path. Men fra spøk til alvor. Starcraft, RA2, C&C-spillene er vel de beste strategispillene som ikke er historiebasert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå