Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

vanskelig med svigers...


Gjest Gjest_lei_*

Anbefalte innlegg

helt enig.

 

det første jeg tenkte var at han rett og slett mangler sosiale antenner.

 

han prøver å spøke med deg på samme vulgære måte som han snakker med menn på sin egen alder (noen synes det er morsomt med slik humor). Det han ikke skjønner er at man ikke sier sånn når jenter/kvinner er tilstede

 

Edit: Skulle til å skrive at mannen virker usikker som js79 under.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow!

Blir sjokkert over enkelte mennesker empatiske evner!

 

Tror mye av det han sier og gjør er pga han er svært usikker selv. Ikke bare på at sønnen har fått kjæreste men på alt, rett og slett en person med dårlig selvtillit.

 

Det beste er om du kan sitte deg ned med han og si at dette ikke aksepteres og at han forstår fullt ut at han har vært virkelig dust.

Utfra det jeg kan lese så tviler jeg på at det vil hjelpe dessverre. En person med litt antenner ville ikke gått der i det hele tatt, så at han plutselig skal få en "oppklarning" tror jeg ikke særlig mye på.

 

Derimot om du klarer å hugge han ned med en skikkelig ydmykende og nedsettende bemerkning på en måte som gjør at han ikke tør "ta" deg igjen tror jeg vil betale seg mer. Spørsmålet er jo om du faktisk er villig til å gjør det, for det er billig og lavt, men dog svært effektivt. Selv hadde jeg holdt meg langt unna, men det er kanskje ikke alltid like enkelt.

 

Uansett lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...