Dondrio Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Etter en hel helg og noen dager, har jeg lagt merke til hvor få personer som egentlig gjør instancer som BRD, Ubrs, Lbrs, scholo etc... Er det bare jeg på Frostwhisper som føler det sånn?
Be__bad Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 det er ikke bare deg for å si det sånn...
DeadbeaT Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 det kommer ann på hvor gammel serveren er tror jeg. på Chromaggus kan jeg finne grupper helt ned til Sm mens på Dragonblight, den gamle serveren skal man være heldig om man finner noe annet enn UBRS, ZG pug og Ony pugs..
OscarWoHA Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Sjelden det er noe på Lightning's Blade også. Tror folk har innsett at det å kjøre instancer med venner er mer morsomt. Blir vel mer liv når BC kommer da.
Dondrio Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Gøy og specce resto da, for og gjøre den siste lvl'en på instancer! og så er det ingen grupper:))
tflovik Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Mulig det har noe med at BC kommer snart. De som driver og levler ønsker å komme seg raskest mulig til 60 og vil ikke kaste bort tid på å lete etter party.
Sink Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 jeg har ikke prøvd selv på flere måneder, men tidligere var det ikke noe problem. nå får jeg whispers flere ganger om dagen "hi wanna join dittogdatt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå