Gå til innhold

Mist - Silent twin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg har tenkt å kjøpe samme prosessor, samme kjøler og vifte... jeg sikler etter et Suntek TH-656 kabinett, som har plass til 2 vifter (i kabinettet) - men jeg lurer på, er det nok med kun kjøler og vifte på prosessoren eller bør jeg investere i 2 til for å kjøle ned ekstra?

 

Har ikke tenkt å overklokke men regner med at maskinen kommer til å stå på 24/7 og kjøre all slags rare programmer og spill :smile:

(sater også på å kjøpe et Radeon 9700 pro).

 

[ Denne Melding var redigert av: Grim Aramis på 2002-11-14 15:50 ]

Lenke til kommentar

Det burde gå.. Men det er mulig det kan bli problemer. Kommer an på hvor mye annet du har inni maskinen. Og spesielt når du spiller spill og liknende. Blir ofte varmt inni maskinen da ja!

 

Vær litt spandabel og kjøp inn et par av disse her. Man kan stille rpm på dem i tilfelle du er "allergisk" mot støy.. :smile:

Lenke til kommentar

Takker for svar! :smile:

 

Jeg er ikke allergisk mot støy så det er ikke noe problem (skulle det bli et så kjøper jeg en regulator senere).

Kommer nok til å gå for:

Thermalright SLK800 + Papst vifte, 58m³/time, 26 dB(A)(80mm) (for CPU).

Papst vifte, 45m³/time, 19 dB(A)(80mm) + Filter (bak kabinettet - ut).

Papst vifte, 61m³/time, 23 dB(A)(92mm) + Filter (På siden - inn).

 

Forhåpentligvis skulle dette dekke mitt behov og gjøre kabinettet kjølig nok til å unngå problemer.

 

Onkel: Kunne godt ha kjørt Silent Twin selv, men jeg skal bruke et ASUS hovedkort og er redd for at det blir samme problemet der som i overklokking.no's test av viften.

 

[ Denne Melding var redigert av: Grim Aramis på 2002-11-14 16:48 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...