Tanner Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Vitsen med å skrive i en tråd som er 2 år gammel? Du har et visst antall inlegg nå..
Pebble Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Men, da skal vi vel anbefale til 14 åring da..? Lego star wars er en sikker vinner med mine søskenbarn i alle fall.. 15 og nedover.. Hvorfor svarte jeg på denne tråden egentlig? (fett med elite antall innlegg da i alle fall..)
edahl Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Da jeg var 12 spilte jeg Fallout. Tidløst og intellektuelt stimulerende. Iofs. blodig og skittent, men tolvåringer er større enn man tror. De kan også spille WoW. Aldersgrenser er til tider latterlig veiledende, og tydelig beregnet på unge med en eller annen form for psykose. Mine 2 pund. Endret 5. februar 2008 av norman
NuDimon Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Er helt enig med norman. Selv gjennomførte jeg Monkey Island 1 og 2 alene før jeg ble 12 år gammel. Hmm, fikk lyst til å spille på gode gammle Amiga 500 igjen nå. ^^ WoW er ikke noe problem for noen på 12 år. Vel det hjelper sikkert litt på om man er stø på Engelsk da. XD Edit: for å forhindre overspilling, så har jo Blizzard laget til Parental Control Endret 8. februar 2008 av NuDimon
Billzard Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 World of Warcraft, enklere blir det ikke og du vil finne mange likesinnede, både bokstavelig og billedlig talt. ' ja Syns fortsatt du burde gå får WoW. det er uannsett bedre å bruke 75-100 kr i mnd, enn å bruke 600 kr, noen ganger iblant ? syns spillet er topp og passer for alle i alder 12-110 år ;D
ExtremeGuy Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Jeg syns WoW passer til en 12 åring har spilt det selv (jeg er 12) og syns det var awesome
Bulletus Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 WoW er guds spillegave til barna , tenk om jeg hadde et slikt spill når jeg vokste opp ! Hikst ! Er ikke rart i at man ser masse smellfeite unger omdagen hehe
Hammarhaus Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Ville anbefalt Guild Wars. Selv om jeg ikke spiller det selv. Passer vel ypperlig for henne.. håper jeg
Aiven Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 HM du kunne jo ha kjøpt WoW, og et Game Card 60 dager. Men det er vel for sent nå OG JA jeg vet dette er litt seint, men han kan kjøpe i bursdags presang Litt sent. Og 12 åringer burde ikke få lov å spille wow, da dette er som crack. Jeg synes barn bør bli myndige før de prøver narko.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 WoW er ikke d lureste du kan velge sier jeg bare.. 12 åringer har lett av å bli lei eller avhengi av WoW .. går de lei har du brukt ca 200kr på dritt... blir de avhenig mister du 1200kr i året på et SPILL... d er ikke helt vits.. jeg har spilt wow en del.. ble avhengi.. men klarte å slutte pga. internett svik Vis de blir avhengi har de lett av å bli agresiv.. f.eks knekke tastatur ikke ville på skolen.. skulke skolen får å spille wow.. skulker aldri jeg da.. jeg er også på 12 år alderen... så jeg vet kordan d er... Mtp at når du blir avhengig så bruker du ikke penger på noen andre spill og evt du bryr deg ikke om andre leker. Jeg syns WoW passer til en 12 åring har spilt det selv (jeg er 12) og syns det var awesome En ting er å drepe "creeps" i level 1-20 men noe annet er å gå i guild når du er 70, skal gjøre alle mulige ting, kjenner "smarte" folk på 13-14 som ikke behersker dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå