Gå til innhold

Opne spill i butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poenget mitt var at om butikken frykter at CD-keyene skal "forsvinne" må de ta kontroll på de på lik linje med CD'ene.

For eksempel for World of Warcraft er jo manualen vesentlig mer verdifull enn cd'ene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wopssann.. Nå var det en ful som sang for meg, at på spaceworld butikker her på hamar (i hvert fall) så klipper de vekk CDkey´s :S

Virker brutalt på meg..

Jeg er forresten ikke sikker på om dette er en politelig ful...

Skrevet

Nja, de klipper ikke bort CD-keysa hvis de er skrevet bakpå manualen.

Står CDkeyen på Manualen tar de manualen ut, eller lar coveret være forseglet.

Skrevet
Nja, de klipper ikke bort CD-keysa hvis de er skrevet bakpå manualen.

Står CDkeyen på Manualen tar de manualen ut, eller lar coveret være forseglet.

7272201[/snapback]

Hvo ellers skal de stå? :/

klistra inni coveret i så fall, og da er det heller ingen sak å få det med seg...

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i å titte litt i manualen. Når de har fjernet forseglingen og satt spillet til utstilling uten CD og CDKey, så spiller det jo ingen rolle? De kommer ikke til å selge akkurat det spille uansett.

Hadde det vært en vare som faktisk skulle selges, så hadde jeg skjønt om de ikke ønsket at kundene "plukket" på dem og åpnet eskene/covrene.

Skrevet
Jeg ser ikke noe galt i å titte litt i manualen. Når de har fjernet forseglingen og satt spillet til utstilling uten CD og CDKey, så spiller det jo ingen rolle? De kommer ikke til å selge akkurat det spille uansett.

Hadde det vært en vare som faktisk skulle selges, så hadde jeg skjønt om de ikke ønsket at kundene "plukket" på dem og åpnet eskene/covrene.

7273867[/snapback]

De selger jo de coverne da, bare putter inn en cd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...