Gå til innhold

Får ikke frem bt.no i firefox 2.0

Howiey

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Firefox 2.0 som fast nettleser.

I en ukes periode nå så kommer nettavisen www.bt.no helt galt opp. Se vedlagt bilde.

I IE 7 vises nettsiden som normalt. Hva er galt i Firefox?

post-30523-1163268750_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Samme problem her, bortsett fra at det også skjer i IE7. Tar og sender de en mail jeg..

EDIT: Ta en Ctrl+F5 når du er på bt.no - da funket det. Virker som om de har lagt ut en tom CSS-fil (ved en feil), som Firefox så har lagt i cachen. I tillegg har de klart å sende en 304 Not Modified-header til nettleseren, som da fører til at CSSen ikke blir forsøkt lastet ned på nytt selv om den har endret seg.

Endret av Loomy
Skrevet
Samme problem her, bortsett fra at det også skjer i IE7. Tar og sender de en mail jeg..

EDIT: Ta en Ctrl+F5 når du er på bt.no - da funket det. Virker som om de har lagt ut en tom CSS-fil (ved en feil), som Firefox så har lagt i cachen. I tillegg har de klart å sende en 304 Not Modified-header til nettleseren, som da fører til at CSSen ikke blir forsøkt lastet ned på nytt selv om den har endret seg.

7266558[/snapback]

Nå etter en ukes tid kom det opp igjen på gale måten.

Er det noe jeg får gjort med det at det holder seg "riktig", eller er alt bt.no sin feil?

Virker å være BT.no sitt problem og ikke ditt.

Få deg Adblock forresten :)

7266572[/snapback]

Er det bt.no sin feil, ingenting jeg kan gjøre for at det ikke skjer igjen slik det nå gjorde etter en ukes tid?

Og den "Adblock" utvidelsen der. Det er like mye reklame på bt.no med eller uten det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...