Gå til innhold

Ny cdspiller, noen tips/innvendinger?


Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på om jeg skal oppdatere anlegget min ved å kjøpe en ny cdspiller. Idag har jeg Marantz CD5000, men lurer på om jeg skal kjøpe Marantz SA-7001 evt Marantz SA-7001 KI.

Noen som har noen innvendinger om dette?

Har ett ønske om Vincent CD-S6 også, men koster jo litt mer.

 

Og btw: Pappa ville ha tilbake forsterkeren sin så jeg vil fra nå av bruke en Marantz PM-7000 så Thulen som står på minHiFi siden må desverre byttes ut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor en så dyr spiller når du har såpass billige høyttalere og forsterker?

Hva med heller å kjøpe brukt? Da får du både forsterker og cd-spiller.

Kjøpte meg nettopp en Xindak XA-6950 til 4300 kr. Det er et svært bra kjøp. Xindak sine CD-spillere skal også være skikkelig bra. Ikke er de så dyre heller. Kjøper du begge brukt vil du havne på under 10000 kr. :)

 

Edit:Kan forresten si at lyden av Xindaken er utrolig bra. Minner mye om Vincent SV-233 som jeg har hatt tidligere. Bare at Xindaken ikke har den skarpe diskanten. Den er mye mer behagelig å høre på uten at den blir uengasjerende av den grunn.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Takk for tips, men jeg skal ikke kjøpe den forsterkern.

Det blir en byttehandel med sta-faren min. Han får min gamle surroundforsterker og jeg for PM-7000. Og jeg kjøper en dyr spiller fordi jeg oppdaterer deler av anlegget mitt. Liker nye ting og da setter jeg "standaren" til nytt forsterkerkjøp senere.

Og siden moren min skal ha nye høyttalere kanskje jeg kan få en pakke pris :cool:

 

EDIT: Muse Delux 1.0 så spennende ut. Skal jo så klart ha med dvi spillere hjem til testing så den er med på listen

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...