marius16 Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Hei :O) Jeg lurer på om det er noen her som veit om hvor man kan få kjøpt denne? og går det ann å få den ulåst slik at jeg kan bruke den i norge? har sett på sidekick 3, og falt bare helt for den! Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Sidekick støtter ikke GSM900. Det vil si at du neppe får noe særlig utbytte av denne i Norge. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Du lese hva TheScirocco skrev i en annen tråd, det rydder vel unna de fleste spørsmål. Bottom line er at den ikke er et lurt kjøp. Den vil nok fungere, men med kun støtte for 1800MHz i Norge vil du nok ikke få særlig glede av den utenom i byer. 1800MHz nettet er et "avlastningsnett". 1800MHz har bedre kapasitet men kortere rekkevidde. Oppholder du deg i Oslo for eksempel vil du neppe merke noe men i det du tar deg en tur i marka vil du oppleve å ikke ha dekning der alle andre har det. Du må også regne med at det er mange funksjoner i telefonen som ikke vil fungere i norge! Så mitt råd er: Ikke kjøp denne med mindre du har for mye penger og vil kaste dem bort på en telefon som du ikke kan bruke alle steder du i dag forventer å bruke en mobiltelefon! 7019907[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå