Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker hun meg?


Gjest SteelMan89

Anbefalte innlegg

Gjest SteelMan89

I den siste tiden har ei jente tatt opp meir å meir av mi fritid. Eg tenkar på hon sent og tidlig. Som om ikkje dette var nok, så møter eg hon fleire gonger i uken, og vi gjør innimellom ting saman på fritiden. Ellers så er det ein del kontakt over sms/msn..

 

Eg vet at hon har snakket med en kompis av meg, og han fikk høre at hun sa at ting kunne utvekle seg. Men er dette svada? Likar hon meg, eller ikkje?

 

Ellers så kan det verke som ho av og til ikkje er interessert. Er ikkje i nerheten av meg, men er med andre.

 

Noken jentar som kan gi meg eit godt råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er ikke jente, men har erfart at jenter kan virke som at de liker deg maks en gang, og dagen etter snakker de nesten ikke med deg en gang.

7261260[/snapback]

 

Det kan vel ganske greit brytes ned til at de vil holde deg på gress. Jeg sier ikke at alle er sånn, men noen driver et bevisst spill med dette for å holde på deg.

 

Man kan tenke på det sånn; hun gir deg oppmerksomhet, og det får deg til å føle deg bra. Når hun tar vekk oppmerksomheten så savner du den og gir henne oppmerksomhet for å få noe tilbake og dermed få igjen den gode følelsen du hadde. Når du så er på nippet til å gi opp og oppmerksomheten dabber av så skrur hun opp krana igjen og sultefôret som du er suger du det til deg som en svamp. Den gode følelsen returnerer, og sirkelen starter på nytt.

 

Som sagt, det er noen som driver bevisst spill med dette, mens andre bare er sånn uten å tenke over det og atter andre føler det samme, men svinger i utakt med deg og forårsaker denne sirkelen.

 

Den eneste måten å bli sikker på er å ta sjansen og prøve seg. Dog, hvis du venter for lenge så havner du antagelig i den berømte vennefella, så hopp i det. Om ikke annet er det en nyttig erfaring å ta med seg.

Lenke til kommentar
er ikke jente, men har erfart at jenter kan virke som at de liker deg maks en gang, og dagen etter snakker de nesten ikke med deg en gang.

7261260[/snapback]

 

Det kan vel ganske greit brytes ned til at de vil holde deg på gress. Jeg sier ikke at alle er sånn, men noen driver et bevisst spill med dette for å holde på deg.

 

Man kan tenke på det sånn; hun gir deg oppmerksomhet, og det får deg til å føle deg bra. Når hun tar vekk oppmerksomheten så savner du den og gir henne oppmerksomhet for å få noe tilbake og dermed få igjen den gode følelsen du hadde. Når du så er på nippet til å gi opp og oppmerksomheten dabber av så skrur hun opp krana igjen og sultefôret som du er suger du det til deg som en svamp. Den gode følelsen returnerer, og sirkelen starter på nytt.

 

Som sagt, det er noen som driver bevisst spill med dette, mens andre bare er sånn uten å tenke over det og atter andre føler det samme, men svinger i utakt med deg og forårsaker denne sirkelen.

 

Den eneste måten å bli sikker på er å ta sjansen og prøve seg. Dog, hvis du venter for lenge så havner du antagelig i den berømte vennefella, så hopp i det. Om ikke annet er det en nyttig erfaring å ta med seg.

7262053[/snapback]

 

Kunne ikke sagt det bedre selv. Kan vell si at jeg nettopp har vært utsatt for det spillet der.. OG det værste er at det tar litt tid før det går opp for deg at hun faktisk holder på deg for å ha deg i bakhånd. Jeg har i allefall insett det. og nå er det vist hu som ikke har det noe særlig.

 

Men tilbake til tema. Hopp i det, for all del. Enten så går det eller så går det ikke. Bommer du har du iallefall får med deg en nyttig erfaring videre. Det er nok en der ute for oss alle. Spmålet er bare NÅ hun vil dukke opp :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...