Simma89 Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Hei Trenger mye Black Dragonscale til å lage black dragonscale settet. Har bare fått tak i dette i UBRS foreløping. Finnes det andre steder hvor jeg kan få tak i det hvor jeg kan dra så jeg kan farme det?? noen gode steder?
Veta Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 I Redridge Mountains er det slike Young Blackdragon Whelps eller noe, hvis du har skinning kan du skinne dem hvertfall.
Heart Break Kid Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Lykke til, de har så dårlig droprate at det er stygt. Burning Steppes er steded du vil gå, ikke vær overasket over farmers.
Simma89 Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 ja vet at de har dritt droprate. Kunne egentlig tenke meg det.. lvl 18 ftw:P Men angående Burning steppes, hvilke skal jeg drepe? var der litt i dag og drepte noen av de welpsa og noen av de elitesene som er i de campene rund om der. Fikk tilsammen 1 black dragonscale. Hva skal jeg drepe for å få det fortest mulig?
DemoNsouL Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ta deg noen runs i UBRS, lek litt ninja så får du endel scales.
øl_i_tastaturet Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ta deg noen runs i UBRS, lek litt ninja så får du endel scales. 7263398[/snapback] ja det er rette instillingen
Heart Break Kid Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ta deg noen runs i UBRS, lek litt ninja så får du endel scales. 7263398[/snapback] Eller så kan du spørre raidet pent om du kan få alle Scales.
Be__bad Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 det vanlige på min server er at skinneren flyr rundt å skinner VILLT. hvis noen sier ifra... tar de /roll. den som vinner får alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå