PcT Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Hey... Som mange vet har jeg en BC account, der jeg gamer på min strax lvl 67 warrior. De har nå raisa cappen til 70 og lurte på om noen hadde lyst å prøve å game litt på den, eventuelt hjelpe meg med å få den til 70 (Har lvlet den 100% selv fra 60>66.7 på 9 dager selv, men det dreper mitt sosiale liv osv, så jeg tenkte kanskje noen andre hadde lyst, har også nok gold til epic flying mount på den charen) Dette er "ulovlig" i følge blizzards EULA, men alle gjør det uansett. Om du har lyst må du: 1, like å lvle 2, være ekstremt hypp på bc ^^ 3, være aktiv på forumet (ville ikke ha non fake nickers som har engang tenkt til å fucke opp accen, derfor 1k+ posts pref) 4, spille mye Wow, ha warrior experience, eller iallfall være ivrig med å være med å lvle. (Jeg er borte ganske ofte så den det blir får spilt ganske mye, som f eks hele denne helgen her) Bare PM meg om noen har lyst! (si litt hvorfor du skal kunne få lov til å game på accen) Håper noen finner det fristende /Pct
knux Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 ..føler du deg spesiell? hm, synes synd på dem som har snusa bort i noe som har med BC å gjøre i det hele tatt, blir gøy når BC kommer, steder man ikke kjenner til osv. <3 BC Beta er for folk med seriøse avhengighets probs, som bare klår etter å nå lengre. Characteren blir jo resetta når offisielle BC er ute så.. men ja, "skriv en stil" om hvorfor du vil spille på accounten, høres litt teit ut. Og det som du egentlig er ute etter, er å ha en egen farmer som levler din egen character til 70, fordi du er lei.
PcT Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Stil? Nei, mer om hvorfor du ikke fucker opp accounten. Personlig kan jeg lvle charen opp, men siden jeg er såpass mye borte kan likegodt noen andre fra forumet få lov til å ha det litt morro og.
SCV Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 knutx: sikkert mange som vil teste og spille og meget mulig på hans account, så selv om det ikke kommer frem i denne posten er det fult mulig han får PM`s. Så nei jeg tror ikke han føler seg spesiell, men som han sier, det dreper hans sosiale liv men vil likevell til 70. Så hvorfor komme med slike innlegg når du heller kan holde tett og lete etter andre poster og herje?
øl_i_tastaturet Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jeg kan gjerne lvle for deg. Jeg sendte deg en PM også.
PcT Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Må si meg imponert av Netherstorm :O (er på discovery tur nå )
OscarWoHA Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 BC Beta er for folk med seriøse avhengighets probs, som bare klår etter å nå lengre. Characteren blir jo resetta når offisielle BC er ute så.. Er du helt fjern? Det er det mest utakknemlige jeg har hørt på lenge. De som tester BC Beta er de som oppdager bugs og hjelper Blizzard med å gjøre spillet så bar som mulig før release. Merkelig holdning. Si takk i stedet for å rakke ned på de...
PcT Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Ekke så farlig, mer at du ikke sitter mer 3 posts
gamer73 Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 (endret) Nei PcT..jeg vil ikke gjøre "drittjobben" med å teste for andre:) Kan ikke du gjøre dette selv da? Du har jo foret oss med bra tilbakemeld om BC til nå...fortsett slik Endret 10. november 2006 av gamer73
PcT Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Kommer ikke til å stoppe med å gi tilbakemeld Blir vel jeg som spiller 70% og den andre 30
elf_man Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Nei PcT..jeg vil ikke gjøre "drittjobben" med å teste for andre:) Kan ikke du gjøre dette selv da? Du har jo foret oss med bra tilbakemeld om BC til nå...fortsett slik 7257275[/snapback] BC er møkk kjedelig for øyeblikket. Serverene er utrolig øde. Jeg har nesten ikke spilt BC i de tre ukene jeg har hatt betakey. Så jeg skjønner hvor PcT kommer fra; de burde ha latt _mange_ fler få keys. Det er fullstendig tomt overalt :/
PcT Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Ganske dead ja, men lett å få grps egentlig. Burde ha vært et par tusen fler på servern iallfall.
PcT Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Funnet en fyr nå, så får se hvordan det går Let ze topic die
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå