kmskrs Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Er helt ny her, og har i grunnen ikke peil på noe av dette. Fant en tidliggere post om å lage webshop, og har "fått det til", men lurer på om det går an å forandre språket til norsk? Kan jeg redigerer menyene?
lefsaker Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Du kan sikkert gjøre det manuelt i filene... Men det fins sikkert norske språkfiler en eller annen plass på nettet. Jeg annbefaler; Google
kmskrs Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Du kan sikkert gjøre det manuelt i filene... Hvordan går jeg i tilfelle det?
RulleRimfrost Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Joomla selv har norske språkfiler som kan installeres, men moduler må ofte oversettes selv. Vanligvis under mappen /modules/modul_navn/lang/. xlm-filen vil være formet på formatet : MOD_BUTTON1 = "This text is in English" Her er det bare å endre til: MOD_BUTTON1 = " Dette er på norsk" f eks....
kmskrs Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Joomla selv har norske språkfiler som kan installeres, men moduler må ofte oversettes selv. Vanligvis under mappen /modules/modul_navn/lang/. xlm-filen vil være formet på formatet :MOD_BUTTON1 = "This text is in English" Her er det bare å endre til: MOD_BUTTON1 = " Dette er på norsk" f eks.... 7260607[/snapback] Finner ikke noe slikt jeg........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå