Gå til innhold

Prosjekt: Spille ferdig alle spillene i samlingen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har en god del spill som er oppsamlet gjennom årene, men dessverre har det seg sånn at jeg er grusomt dårlig til å fullføre dem. Godt over 20 spill har ikke blitt fullført, og jeg kan nevne spill som:

Fallout

Oblivion

Dreamfall

Tron 2.0

Vampire The Masquerade: Bloodlines

Black & White

NOLF

Splinter Cell

Og lista bare fortsetter.

Derfor har jeg tenkt til å forsøke å fullføre nærmest alle, og da trenger jeg noe hjelp. Spesielt når det kommer til noen eldre spill. Burde jeg bruke ScummVM til det, eller noe annet?

Kanskje kommer jeg til å skrive et referat fra hvert spill?

*Starts gaming. Tomorrow.*

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Du er nok ikke den først til å tenke i de baner, selv har jeg bare gitt opp. Gidder ikke en gang å fullføre nye spill jeg kjøper da de bare blir kjedelige før jeg blir ferdig. Har knapt fullført et eneste 360-spill, og jeg har hatt konsollen siden launch. Det siste var SC: Double Agent, 4. spill prikk lik forgjengerne ble bare for mye for min del.

Ellers har jeg vel et 20-talls xbox-titler som havnet på hyllen for tildig også. Det var i fjor høst mens jeg ventet på 360'en at jeg bestemte meg å fullføre noen av disse, men det endte med at jeg spilte gjennom sp'en på halo 1 og 2 for n'te gang i stedet.

Skrevet

Har tenkt i samme bane og, med å fullføre og skrive referat til samtlige spill i min samling. Men har regnet at det vil ta meg 130 dager spilling å komme gjennom alle spillene så jeg har lagt dette på hylla.

Personelig liker jeg ikke Virtual machine, da det ser ut som den trenger såpass mye resurser å få kjørt at spillet blir å gå tregt. Så vurderer heller å skrape sammen noen deler og lage meg en "old gaming" PC til de gamle titlene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...