Khalifen Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ja, jeg har en god del spill som er oppsamlet gjennom årene, men dessverre har det seg sånn at jeg er grusomt dårlig til å fullføre dem. Godt over 20 spill har ikke blitt fullført, og jeg kan nevne spill som: Fallout Oblivion Dreamfall Tron 2.0 Vampire The Masquerade: Bloodlines Black & White NOLF Splinter Cell Og lista bare fortsetter. Derfor har jeg tenkt til å forsøke å fullføre nærmest alle, og da trenger jeg noe hjelp. Spesielt når det kommer til noen eldre spill. Burde jeg bruke ScummVM til det, eller noe annet? Kanskje kommer jeg til å skrive et referat fra hvert spill? *Starts gaming. Tomorrow.*
Plomma2 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg har tenkt i samme baner flere ganger, men det tar rett og slett for mye tid. :/
Khalifen Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Jepp, men flere av spillene må jeg nesten spille gjennom. Flere har jeg sluttet med på sekundet. Mest pga. CS- og WoW-epedemiene ...
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Du er nok ikke den først til å tenke i de baner, selv har jeg bare gitt opp. Gidder ikke en gang å fullføre nye spill jeg kjøper da de bare blir kjedelige før jeg blir ferdig. Har knapt fullført et eneste 360-spill, og jeg har hatt konsollen siden launch. Det siste var SC: Double Agent, 4. spill prikk lik forgjengerne ble bare for mye for min del. Ellers har jeg vel et 20-talls xbox-titler som havnet på hyllen for tildig også. Det var i fjor høst mens jeg ventet på 360'en at jeg bestemte meg å fullføre noen av disse, men det endte med at jeg spilte gjennom sp'en på halo 1 og 2 for n'te gang i stedet.
Bear^ Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har tenkt i samme bane og, med å fullføre og skrive referat til samtlige spill i min samling. Men har regnet at det vil ta meg 130 dager spilling å komme gjennom alle spillene så jeg har lagt dette på hylla. Personelig liker jeg ikke Virtual machine, da det ser ut som den trenger såpass mye resurser å få kjørt at spillet blir å gå tregt. Så vurderer heller å skrape sammen noen deler og lage meg en "old gaming" PC til de gamle titlene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå