propers404 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 (endret) Hei.. Skal kjøpe en ny harddisk til filmer og musikk... Det skal være en ekstern USB 2.0 250-320GB. Det blir muligens denne: http://www.pixmania.com/no/no/326262/art/f...html?srcid=1954 Vil helst ikke ha Western Digital My Book pga. av/på knappen er lett å komme borti når jeg skal flytte den. EDIT: Skal være ganske stabil og så billig som mulig. Helst litt pen å se på. Endret 9. november 2006 av Toffer91
Ondskapen Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har selv My Book 250GB. Testet med av/på knappen, ingen respons... Den skrur seg av sammen med windows (sikkert mac også)... Denne fungerer utmerket. Bruker den selv til video og musikk og det går som smurt...
propers404 Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Har selv My Book 250GB.Testet med av/på knappen, ingen respons... Den skrur seg av sammen med windows (sikkert mac også)... Denne fungerer utmerket. Bruker den selv til video og musikk og det går som smurt... 7253493[/snapback] hadde besøk av en kompis som hadde med harddisken, og når jeg skulle flytte den så kom jeg nær av/på knappen.da skrudde en seg av eller restarta seg.
eggi Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Seagate 250gb 7200.10 + Eksternt HD kabinett Dette er billigeste løsning og du vet at du får en god disk.
propers404 Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 okey, skal snuse litt rundt og google litt.. takk for hjelpen eggi og thomas II
Ondskapen Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg har koblet min til med USB2, kan hende han hadde koblet den til med Firewire... Den skrur seg hvertfall ikke av her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå