Tor-Lein Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hei hei! Kjøpte meg en Eclipse for en drøy måned siden. Har begynt å planlegge litt for under panseret, men ingen styling. Bilen skal ikke styles, for den er pen nok som den er mener nå jeg. Skal kjøpe grill til fangeren da.. Her er den hvertfall!
Forumforumforum Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 (endret) Fin bil dette! Noe mer styling vil du ikke trenge,men kanskje hvite blinklyktglass foran ? Hvordan er automatkassa ? Endret 9. november 2006 av espennyh
SilentNET Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Automatgir!? Er vel rundt 150 hk i disse, er det ikke? Skulle heller vært en turbo Eclipse med 4x4, det hadde vært moro Men absolutt en pen bil å hvile øynene på
user156890 Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Æææ, automatgir gud forby! Uansett lekker riskoker du har skaffa deg, får det sikkert gøy med den
Marvil Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Fet bil, dette! Litt mer senk, større gromme felger, og hvite lys, så er du i mål..
Rebel-Rider Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Flott bil ja men sladd skiltene, selv om ingen av medlemmene her i forumet (såvidt jeg kjenner til) har fått uønsket besøk pga dette så er det nok av uhedelige mennesker rundt om kring som skummer forumer på utkikk etter et lett bytte.
Itw Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Siden du sier bilen skal trimmes så regner jeg med at eksos anlegget skal byttes ut? Om ikke en ny bakpotte i stil med bilen;) Er en lekker bil, kunne trengt seg en vask invendig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå