Gå til innhold

Monster PC ++: Ferdig med nytt kort (avsluttet)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er herligheten montert i maskinen....

 

First run, uten å overklokke skjermkortet i det hele tatt...

 

normal_20070106_firstrun_XFX8800GTX_ingen_overklokking.JPG

Hadde for gammel versjon av 3Dmark06 til å få lastet opp resultatet, men jeg skal selfølgelig kjøre flere tester, laster ned ny versjon nå...

 

Til sammenligning fikk jeg 9393 poeng i 3DMark06 uten å ha klokket maskinen når den først ble levert i April 2006.

 

Når jeg bare får tweeket litt håper jeg at rekorden min på 9998 poeng skal passeres...

det er jo tross alt bare 125 poeng vi snakker om her, det burde vel gå....

 

--------------------------------------------

 

Noen som kan gi meg et kjapt tips om hvor man i all hverden går for å overklokke skjermkortene i de nye forceware driverene...

 

Før var det enkelt å bruke coolbits, men nå ser jo alt helt anderledes ut.. :blush:

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
Da er herligheten montert i maskinen....

 

First run, uten å overklokke skjermkortet i det hele tatt...

Hadde for gammel versjon av 3Dmark06 til å få lastet opp resultatet, men jeg skal selfølgelig kjøre flere tester, laster ned ny versjon nå...

 

Til sammenligning fikk jeg 9393 poeng i 3DMark06 uten å ha klokket maskinen når den først ble levert i April 2006.

 

Når jeg bare får tweeket litt håper jeg at rekorden min på 9998 poeng skal passeres...

det er jo tross alt bare 125 poeng vi snakker om her, det burde vel gå....

 

--------------------------------------------

 

Noen som kan gi meg et kjapt tips om hvor man i all hverden går for å overklokke skjermkortene i de nye forceware driverene...

 

Før var det enkelt å bruke coolbits, men nå ser jo alt helt anderledes ut..  :blush:

7658685[/snapback]

Men r@ge da. På tide du begynner å bruke rivatuner gutten min. Da burde 10k være historie "uten noen videre viderverdigheta".

 

Hva slags CPU og klokk har du på den?

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Men r@ge da. På tide du begynner å bruke rivatuner gutten min. Da burde 10k være historie "uten noen videre viderverdigheta".

 

Hva slags CPU og klokk har du på den?

7660250[/snapback]

 

Ok..... Da henter jeg RivaTuner 2.0 og kjører en runde da.....

 

Når det gjelder CPU så kjørte jeg godt innenfor grensen og har mer å hente visst jeg gidder.....

 

Dvs. jeg kjørte FSB til 220 X 13, som da gir en beskjeden klokk på 2860 Mhz

 

sist så ble det litt lite strøm om jeg kjørte på 2912 Mhz, var liksom ikke mulig å få den over 2900 men kan jo være det går bedre nå da...

Lenke til kommentar
Ok..... Da henter jeg RivaTuner 2.0 og kjører en runde da.....

 

Når det gjelder CPU så kjørte jeg godt innenfor grensen og har mer å hente visst jeg gidder.....

 

Dvs. jeg kjørte FSB til 220 X 13, som da gir en beskjeden klokk på 2860 Mhz

 

sist så ble det litt lite strøm om jeg kjørte på 2912 Mhz, var liksom ikke mulig å få den over 2900 men kan jo være det går bedre nå da...

7661396[/snapback]

Du trenger den som heter release candidate 16.2 hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Se her for tips angående innstillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...