Gå til innhold

Patch 1.02 til NWN2 er ute

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
This patch is a hot fix to address issues reported by the community where cutscenes and scripted events did not seem to fire correctly when a companion character was being controlled.

Endelig...!! Denne buggen var ikke lite irriterende... Spesielt i og med at slike cutscenes oftest dukker opp i de vanskeligere kampene... ;)

Edit: På Hr Jenssens oppfordring: Du laster ned oppdateringen ved å dobbeltklikke på NWN2-ikonet på skrivebordet ditt og velge update, eller velge update-shortcuten i start-menyen din. Følg så instruksjonene. :) Infoen var hentet fra en rtf-fil som ble lagt i NWN2-katalogen min etter at patchen var ferdig.

Endret av baltie
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du laster den ned ved å starte spillet og trykke update :p

1.02 er kun en hot fix som fikser problemene med at cut scenes ikke starter når main char ikke er aktiv.

Endret av iiiinge
Skrevet
Mener at det ikke var store fixene på denne. Men skal komme en 1.03 som tar hånd om større bugs. Rett meg om jeg tar feil....

7252585[/snapback]

Større bugs? Mulig jeg er heldig, men dette var definitivt den mest irriterende bugen for min del... Ellers er NWN2 en smooth opplevelse. :)

Skrevet

Tenker på slike ting som dårlig AI på de man har på laget. Forhåpentligvis. For den er dårlig. Eventuelt at man kan sette opp formasjon. Hadde vært fint det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...