Axes Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 (endret) Yes, nå har Unearth kommet med enda ett album kallt; In The Eyes Of Fire. Unearth - In The Eyes Of Fire Albumet er herlig, stappet av mange gode sanger. Syns det er litt kjett med vente partiet i midten av sangen på Giles og forskjellig. Ellers så er det masse fete riff osv. Trodde faktisk aldri Unearth ville bli spesiellt kjente. Men jaggu! Har du ikke sjekket det ut enda, så sjekk det ut fort! Hva syns dere om albumet? Gi gjerne ett terningskast som jeg har gjort. 1. This Glorious Nightmare 2. Giles 3. March Of The Mutes 4. Sanctity Of Brothers 5. The Devil Has Risen 6. This Time Was Mine 7. Unstoppable 8. So It Goes 9. Impostors Kingdom 10. Bled Dry 11. Big Bear And The Hour Of Chaos Released 8/08/2006 Metal Blade Records For de som ikke har hørt albumet enda, her har dere ett par sangen dere kan høre; Myspace.com/Unearth Hjemmeside; Unearth.tv Terningkast; 5 Endret 9. november 2006 av Axes
Axes Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Må bumpe tråden litt, ingen som har hørt albumet? Merkelig...
Acrid Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Ganske standard melodisk metalcore av sorten som er så pop for tiden: Göteborg-isk metal gjort på det amerikanske viset, med typisk irriterende -core vokal. Joda, de trakterer sine instrumenter greit nok og trekker et par småfengende riff opp av hatten til tider, men det låter bare helt "njæh..ålreit til tider lizam" for min del.
Azagrath Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Må si meg enig med Glint, det er langt fra noe dårlig album. Greia er vel bare at Soilwork/In Flames/The Haunted etc. har gjort/gjør dette bedre, og dermed blir Unearth stilt litt i skyggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå