WhiteFire Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hei! Har en pc som skal spille av en dvd kontinuerlig i en butikk. Signalet skal så overføres til 3 stk 19" og en 40" skjerm. Hva er letteste måten å løse dette på i praksis? Fins det kabler som gir gode signal over 20-30meters avstander. Er trådløs overføring et økonomisk og praktisk alternativ? Er det lettere å bare kjøpe en billig dvd-spiller til hver tv? Jeg trenger innspill fra dere! Henning
The Jackal Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Du får enheter som splitter skjermsignalet i flere deler. Dvs du kobler dvd spilleren til denne boksen, hvis boksen har f.eks 4 utganger, kan du koble til 4 TVer.
WhiteFire Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Høres ut som det kan virke. Noen som har lenke til et slikt produkt?
Ar`Kritz Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Kanskje en løsning lignende dette kan være noe å bruke som utgangspunkt. Jeg ser imidlertid for meg at skalering til 16:9 (eller 16:10) og 4:3 (eller 5:4) på forskjellige skjermer kan bli litt vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå