fffuuu manchu Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Nå har jeg bare 1 spørsmål, hvem av disse skal jeg velge: tony hawk project 8 eller Shadow Of The Colossus?Jeg har mest lyst på Tony Hawk Project 8, men hvis jeg velger Tony Hawk Project 8 vil jeg kanskje angre. Men jeg vil angre mer hvis jeg ikke velger Tony Hawk Project 8. Kan bare velge en av dem! 7266203[/snapback] Shadow of the Colossus. Du kommer ikke til å angre.
Rottenspacehead Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Shadow of the colossus er et kjempebra spill=) men det varer ikke lenge.. er et typisk "10 timers spill" så er det over.. Så hvis du digger skate spill mye og vil ha noe som varer lengre, så ville jeg kanskje gått for tony hawk...
SWRT91 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Jeg har egentlig ikke hatt noen skatespill, men dette ser kjempe bra ut. Og jeg skal ikke ha carbon til ds, vil ha tony hawk downhill jam.
Dunedain Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Shadow of the Colossus må oppleves dersom du har en PS2 på lur. Magisk spillopplevelse. Holder nå på med koloss nr 15. Må innrømme at jeg sliter litt med å ta han, så har noen (Mala?) et tips? (juks å bruke strategiguider, men lov å spørre om hjelp) 7265125[/snapback] Hvis du står på de plattformene som er helt nede på bakken på sidene av 'arenaen', helt på den kanten der du kom inn, og venter til han reiser våpenet mot deg. Så hopper du fort unna. Da vil du se at platformen reiser seg fra bakken på den ene siden etter han har slått den, som gjør at du kan hoppe opp fra den til hyllen på veggen. 7265376[/snapback] Ja, så langt har jeg kommet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har stukket han i albuen også, men kommer ikke til i hånda hans. Faller bare ut hele tiden... Shadow of the Colussus kom ut i februar. Spillet tar ca 10 timer å komme gjennom, men så har manmuligheten for å spille gjennom på nytt med mulighet for å få bedre våpen osv.
Mala Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 (endret) Ka gjør det vel om spill er litt gammlet sålenge spillet byr på eksepsjonelle opplevelser,beste lydsporet i spill hittil,noe av den mest imponerene grafikken på konsoll og de mest vanvittige "bossene" man kan finne i spill? Dersom du har muligheten, skaff deg denne tittelen. Ki kontrollerne litt tid og ri over de evige slettene. Dunedain Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Man kan faktisk nå handflaten hans ved å stå på bakken også.(skjedde ved rein tilfeldighet) Eg og dama sleit noe sjukt med den kolossen, var vel den som tok lngst tid å spekulere frem svakhetene hehe. [/spoiller] Endret 12. november 2006 av Mala
SWRT91 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Jeg har mest lyst på Tony Hawk Project 8 til PS2, det ser konge ut. gledere meg til de får testet det til ps2 på gamer.no og gamtrailer.com
Dunedain Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Februar 2006. Mala: Takker. Skal prøve det etterpå
Dunedain Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hvis du ikke bryr deg om at spillet er "gammelt", så bør du ta en titt på ICO og God of War. Anbefaler de på det sterkeste.
Mala Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Kjøppte meg ICO dagen etter SOTC, ganske søtt og sjarmerene spill MEN, eg sliter med å komme meg forbi denne vindmølla ganske tidlig spillet. Man skal hoppe over å ta tak i ein av mølle-vingene right? (imens man hanger fra kanten over døra til mølla). Men gutten vår hopper jo bare rett opp uansett åssen eg hopper
SWRT91 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Nei, enten shadow of the..... eller tony hawk....... er veldig sikker på at det blir tony hawk......
ekwathne Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Kjøp den Nintendo Wii og Zelda TP til jul.
SWRT91 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Kjøppte meg ICO dagen etter SOTC, ganske søtt og sjarmerene spill MEN, eg sliter med å komme meg forbi denne vindmølla ganske tidlig spillet. Man skal hoppe over å ta tak i ein av mølle-vingene right? (imens man hanger fra kanten over døra til mølla). Men gutten vår hopper jo bare rett opp uansett åssen eg hopper 7269342[/snapback] Hva er SOTC??
fffuuu manchu Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Kjøppte meg ICO dagen etter SOTC, ganske søtt og sjarmerene spill MEN, eg sliter med å komme meg forbi denne vindmølla ganske tidlig spillet. Man skal hoppe over å ta tak i ein av mølle-vingene right? (imens man hanger fra kanten over døra til mølla). Men gutten vår hopper jo bare rett opp uansett åssen eg hopper 7269342[/snapback] Hva er SOTC?? 7269378[/snapback] Shadow of the Colossus. Kjøp det! Burde være i alle respektable PS2-samlinger.
Mala Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jess, er få spill som får meg til å tenke over om det eg gjør på skjermen er riktig.Og at eg føler medlidenhet for de man dreper. Og noen av disse kolossene er jo uskyldigheten sjøl, blandet med den musikken og sjela utvikleren har fått implementert i kolossene....rett og slett tårevetende tvers igjennom.
fffuuu manchu Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jess, er få spill som får meg til å tenke over om det eg gjør på skjermen er riktig.Og at eg føler medlidenhet for de man dreper. Og noen av disse kolossene er jo uskyldigheten sjøl, blandet med den musikken og sjela utvikleren har fått implementert i kolossene....rett og slett tårevetende tvers igjennom. 7270342[/snapback] Amen og QFT.
SWRT91 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Hehe, men tony hawk er det en serie som an blir fort lei av. Nesten som fifa? Fiffa kan man bli fort lei av, men på en måte aldri lei av å spille. Er 8-10timer lenge for et spill. Vet noen om et spill som varer like lenge, som jeg kanskje kjenner til?
Mala Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Shadow of The Colossus tar sånn ca rundt 9 timer å gjennomføre første gang
SWRT91 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Men vet du om et spill som jeg kanskje har hørt om som man bruker så lang tid å runde på? Blir man fort lei av Tony Hawk spill?
Mala Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Tja liker du de spilla så vil det nok ligge mange timers underholdning der. Eg spillte med pisslei den serien via THPS 1 og 2 ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå