-Jungeldyret Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hei, jeg bruker internett som nettleser... Har alltid hatt det sånn at når jeg trykker på en link i f.eks MSN eller Steam Friends så kommer linken opp i Opera. Men i går skjedde det noe, linken kom opp i IE. Dette skjer nå hele tiden. Så, er det noen som vet hvordan jeg setter Opera som standard nettleser?
-Alex- Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 (endret) Hei,jeg bruker internett som nettleser... Har alltid hatt det sånn at når jeg trykker på en link i f.eks MSN eller Steam Friends så kommer linken opp i Opera. Men i går skjedde det noe, linken kom opp i IE. Dette skjer nå hele tiden. Så, er det noen som vet hvordan jeg setter Opera som standard nettleser? 7235706[/snapback] Tools > Preferences > Advanced > Programs Huk av for "Check if Opera is default browser on startup" Neste gang du starer Opera klikker du ja til å sette Opera som standard nettleser. Endret 7. november 2006 av Alex91
-Jungeldyret Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Tools > Preferences > Advanced > ProgramsHuk av for "Check if Opera is default browser on startup" Neste gang du starer Opera klikker du ja til å sette Opera som standard nettleser. 7235876[/snapback] Takk, det funket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå