Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skole pc umulig


Anbefalte innlegg

Heisann! På grunn av den nye reformen så er vi pålogt å ha pc gjennom skolen og da går det ann å leie som jeg har gjort pga økomoni!

 

Det jeg plages med er nå jeg skal instalere programmer, da får jeg denne meldingen: 1325.anders-toresen.bro is not a valid short file name

 

 

Hvordan skal jeg få instalert programmer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er nok helt sikkert pga at du ikke er admin på pcen som tillater deg å installere progz... vi prøver å cracke pcene våre her, men det eneste som fungerer (en kompis i klassen) er å installere linux. men vi har bare snakket med data-ansvarlig på skolen og fått installert det vi vil :w00t:

Lenke til kommentar

elr evt å formatere og installere windows på nytt, men da vil du jo garantert bli oppdaget viss du ikke har en data-ansvarlig med betydelig nedsatt intelligenskvotient. Han kompisen min (chills her på diskusjon.no viss du lurer :) ) har installert linux ubuntu oppå windows, så han har windows fortsatt lizm. Han installerer progz som en gud, men seffy har admins portblokket :hrm: good luck veffal

Lenke til kommentar
Er det ikke en metode for å lage en konto som admin i sikkermodus uten å faktisk være admin?

Francis :D

7237138[/snapback]

 

Eller du kan bruke en linux distro som er fullstendig lovlig til nettverkstesting.

Den går under navnet:

 

BackTrack

Auditor

 

Begge er livecd, et komplett OS rett fra Cd. :cool:

Utrolig mange tools and stuff på de cdene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...