kakemonster7 Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Har lasta ned noen sanger i iTunes i det idiotiske m4p-formatet.. Jeg liker bedre å spille av i winamp enn iTunes, men det funker dårlig... Har prøvd å bruke et prog som heter "myFair Tunes" eller noe, men fikk det ikke til... Noen som kan hjelpe meg?
Produck Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg anbefaler at du gjør følgende søk. Der får du opp en del treff, men mye av det er betalvare. Hvis du er villig til å legge ut noen kroner burde det være mulig å få tak i et program som gjør nytten - og mer.
larsli Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Prøv denne. http://forums.winamp.com/showthread.php?s=...adid=155680#M4P
kakemonster7 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Er egentlig ikke så interessert i å betale, da jeg allerede har betalt for musikken.. Laster heller ned fra Bearshare/Limewire eller noe sånt da... Takk for svar
Torbjørn T. Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Det finst nokre måtar å gjere det på trur eg, og Google burde finne nokon. Elles er det eit alternativ å brenne ut på ein RW-CD frå iTunes og so rippe i ynskja format etterpå, men det er jo litt jobb.
kakemonster7 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Fikk ordna det Brukte et program som het tunebit eller noe sånt...
PaulKemp Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Til alle som vil kjøpe musikk, men ikke bruke iTunes. Min erfaring er at beste måte er å brenne ut en virtuell cd, deretter rippe den. Kjøp Noteburner, dette programmet gjør dette svært enkelt. Installer programmet. Velg den virtuelle stasjonen til NoteBurner i Itunes. Deretter lager du playlist som skal brennes. NoteBurner konverterer automatisk mens du 'brenner' cden i iTunes. Deretter legger du inn i rykende ferske mp3ene dine til spilleren eller bibiloteket ditt.
PaulKemp Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 NoteBurner fungerer perfekt til dette, men virker ikke i 64bit OS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå