Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 først vil jeg bare si at dette er fullt lovlig. Filmbransjen og plateselskapene kan protestere så mye de vil, men det er per i dag lov å ta sikkerhetskopi av sine egne film- og musikk-plater. Økokrim tapte saken mot Jon Johansen fordi programmet han laget hadde lovlige bruksområder Jeg er interessert å ha sikkerhetskopier av mine DVD- filmer men er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram. hvilken program bruker man og hvilke er de beste. takk
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Fikk det til. bruker DVDshrink som var et veldig bra program. PS: for å bruke DVDshrink så må man ha Nero. jeg har premium edition. men funker vel med de fleste.
Chevelle Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Skal du gjøre dette på enkleste måte uten og sette seg inn i for mye prøver du DVDFab Platinum. Er stort sett bare og legge i dvd'en du skal ta backup av og trykke start så går resten av seg selv.
Ondskapen Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Man trenger da ikke Nero for og bruke DVDShrink. Eller er det jeg som er helt på jordet nå...
Montag Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Shrink har ikke noe eget innebygd brennerprogram så du må dermed ha Nero eller noe lignende i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå